אם אתם מגדירים את עצמכם פלסטינים

אם אתם מגדירים את עצמכם פלסטינים

לכו תעברו כבר לרשות הפלסיטנית! למה אתם נשארים כאן?! אתם רק מוכחים שוב ושוב שצריך להחליף שטחים ולהעביר את אזור המשולש לידי הרשות הפלסיטנית.
 
2 דברים נוספים!

מה ההבדל בין פורום פלשתינאים אזרחי ישראל לבין פורום ערבים?! יש הצדק באמת ל2 הפורומים האלו?! שם הפוורם הוא פלשתינאים אבל אני רואה שגם הוספתם אזרחי ישראל נו אם אתם אזרחי ישראל, אתם מתגייסים לצה"ל? עושים שרות לאומי לפחות?
 
גם את הגליל את יקבלו

שמעת על מסמך החזון של ערבי ישראל? שבו הם קוראים להקים מדינה פלסטינית בנוסף לאוטונומיה, כלומר עוד מדינה ערבית בגליל. אתה מבין לאן הם הולכים עם זה?? גם את הגליל הם רוצים.
 

Green Day O

New member
אילו שלהתגייס לצה"ל...

עושה טוב למישהו. איזה חשיבה ילדותית, אם אני עושה צבא או שירות לאומי אני כאילו יכולה לסמן וי ולהגיד שתרמתי לחברה... מה זה משנה אם כל שאר חיי אני אשב בבית או במשרד בלי לעזור לאחרים... זה פשוט מטורף איך הממסד מעוות לכם/ן ת'מוח.
 

Green Day O

New member
נאמנות?

יש לי נאמנות לבני אדם, אכפת לי מבני אדם... אבל נאמנות למדינה? אני מכירה את האנשים שמכילים את המדינה? יש לי קשר כלשהו אליהם? אולי חלקם רעים ולא שווים יחס טוב?
 

S a v a g e

New member
ברננקה,

מצאת את הפורום הלא נכון להציף אותו בזעקות הריקניות שלך. תחזור לנבור ביחסים שבין לווינטל לטומי.
 
מי אתה שתקרא לי כאן ברננקה?!

אמני מכיר אותך בכלל?! מי אתה?! לך לך תחזור לחור שממנו הגעת!! "זעקות ריקניות עלק" אתה בז למנהל פורום הומור שחור, אני בז לך!
 

S a v a g e

New member
../images/Emo13.gif

לא, אתה לא מכיר אותי. השכלתי לצאת מהמקום הטבעי לך כל כך, ממש לפני שנכנסת אליו. אבל מה לעשות, שמך הולך לפניך.
 

מוחמד5

New member
ואם שטחי הרשות הם שטחי האבות

אז שישארו המתנחלים תחת שלטון פלשתיני.
 
ומי ישמור על המתנחלים תחת שלטון פלסטיני?

הצבא של פת"ח שאומן בירדן והפסיד לצבא של חמאס שאומן באירן
 
../images/Emo45.gifלחילופי שטחים. מי שרואה עצמו לא שייך

ומבזבז משאבי המדינה בזמן שהוא בז לה ולערכיה - יש להעביר את הגבול ממנו והלאה. שישאר בחוץ. מבלי לצאת מביתו הוא. אף מדינה מתוקנת לא הייתה מסכימה לכך, רוצים שלא תהיה אפליה, תוכיחו כי אתם שווים ונאמנים כמו כל אלו שתורמים למדינה. וגם על החרדים "משלנו" יש לנו (לנו - אלו שנושאים בנטל החברתי הגנתי) בטן מלאה, ככה שאתם לא לבד. בע"ה יעבור במליאה הבאה חוק האזרחות השיוויוני שישלול מ"בטלנים ועויינים" את האזרחות הישראלית שלא תהה "ברירת מחדל" יותר ויתנה זכויות ב-חובות.
 
למעלה