אם אפשר...

אם אפשר...

אם למשהו יש את הסרטון של התוענית של אתמול או רק את הכתבה על הסוכנות רייטינג יכול לישלוח לי הוא להגיד לי איפה אפשר למצוא.. תודה
 
למעלה