אם אני לא טועה...

LiorInDaMix

New member
אם אני לא טועה...

היום זה הפרק האחרון של העונה ראשונה של אנטרפריז- ז"א ששבוע הבא מתחילה העונה השניה... מה אתם אומרים, יש מצב?
 
למעלה