אם אהבה יש בעולם........

sahr12

New member
אם אהבה יש בעולם........

אםםםםםםםםם....אהבה יש בעולם...... לא נעלם יש עוד אושר מושלם... שמחכה לי אי שם...... איזה שיר ......
 

sahr12

New member
שים לי "יד ענוגה"

בביצוע של אבנר גדסי.......מהדיסק של "חברים שרים זהר"..... וארץ,ארץ,ארץ.....של אילנית.... חומות חימר של מרגול.... יש עוד מקום????????חחחחחחחחח זה דיסק או תקליט של פעם???????:) תודה אחי...איך אני מחכה לדיסק הזה....
 
למעלה