אל תתני לי ללכת

ק פ ק א

New member
אל תתני לי ללכת

עוד שבוע חלף לו, שבוע של אכזבות עוד שבוע יתחיל לו, אולי עם אהבות שנה חלפה, שנת מלחמה שנה החלה, שנת שלום ואהבה אהבה זורעת רגעים של אושר אהבה נותנת לנו חיים של זריחה ועם השינאה מגיעה השקיעה אוהבי אותי, אוהבי אותי חזק תני לי את הכח להרגיש שוב אדם
אל
 

ק פ ק א

New member
מותר לי להקפיץ ?

טוב לא שואל אתכם....גם ככה אתם לא קוראים כלום
 

סנדי32

New member
קפקא אתה צודק הם באמת לא קוראים ../images/Emo12.gif

אולייייי תחזור קשה לי בלעדיך
 
קפקא ../images/Emo24.gif

שתהיה לך אחלה של שנה, שתהיה לך אהבה נצחית, אהבה היא סם החיים, אהבה היא הדבר שכל אדם עלי אדמות זקוק לה. אומרים אהבה יש בעולם, מה זאת אהבה..... גמר חתימה טובה! מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 

נגה...

New member
הנה גמני אני מאחלת לך אחלה שנה

וחתימה טובה.
נגה. הלך הפלא נשאר העציץ
 
למעלה