"אל תדברו עם זרים"

  • פותח הנושא IC4
  • פורסם בתאריך

IC4

New member
"אל תדברו עם זרים"

עצה מאד מעאפנית יום יבוא ואני אכין מאמר שמראה שבגלל שזה שיש כל כך הרבה בני אדם בעולם זה הסיבה להשחתת השפיות שלהם. ואז אני אווכח שכבר יש עוד שלושים וארבע מאמרים כאלה לפניי. --- שפיות מילה גסה
--- למה לעזאזל שלא נדבר עם זרים
גם ככה הרי אנחנו כן נדבר עם זרים בכל מקרה לסיכום: חנכו את ילדיכם כן לדבר עם זרים, והעולם יהיה מקום בהרבה יותר הגיוני.
 

דנה^^

New member
לא רוצה להכניס נושא!!

"אל תדברו עם זרים" נועד כדי שילדים קטנים לא יתפתו ללכת עם זרים שיחטפו אותם ובלה בלה, בעיקרון ברור שבשלב מסויים אתה כבר מבין למה הכוונה ב"זרים" וברור שאנחנו מדברים עם "זרים" כל הזמן, אחרת העולם שלך היה מאוד מאוד צר.
 

rshilkrot

New member
למה באמת לדבר עם זרים?

- "שלום, אני רועי. ואיך קוראים לך?" וזהו, הוא/היא כבר לא זר/ה. המשפט צריך להיות: "אל תדבר עם בעלי חזות ערבית, או שנראים כמו מופרעים נפשית ופדופולים, אנסים, סוחרי סמים, פסיכופטים, או כל מי שיכול לפגוע בך"
 

assassin

New member
אני ממש מסכים איתך

זה מה שכ"כ יפה בקיבוצים לדוגמא- כולם ביחד. למה, בעצם, שאני לא אומר בוקר לשכנים שלי?! שאומנם, אני לא מכיר- אבל בוקר טוב מבנאדם זר יכול לעשות לך את היום. בכללי, זה לא רק לדבר עם זרים- זה הרעיון של ´כולם ביחד´, שאם כולנו נפסיק לחשוב שכל העולם נגדנו, ונתחיל לחשוב איך אנחנו עושים יותר טובים לאחרים, כי זה משתלם לנו (´what goes around comes around´,´love comes back to you´) אז יש סיכוי טוב שכולנו נהיה הרבה יורת שמחים.
 

דנה^^

New member
אני כבר מעכשיו הרבה יותר שמחה ../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) אתם קולטים איזה יום מגעיל היה אמור להיות לי מחר- לקום במיוחד ב6:30 בשביל להגיע ב0 לשעתיים מתמטיקה ואיזה אושר ושמחה לגלות שמחר מתחילים ב10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ח"ח למי שארגן את השביתה!!! :))
 

IC4

New member
יפההה!!!! ../images/Emo13.gif יפה מאד !

דנה, מחר בבוקר לכי למורים שלך ותגידי להם יום טוב
ברור שאומרים לילד קטן לא לדבר עם זרים כדי שיזהר מאנשים מסוכנים אבל אם כל אחד יגיד לילד שלו כן לדבר עם זרים, אולי לא יהיו "זרים מסוכנים" מחשבה נהדרת כל הקטע הזה.
---
 

דנה^^

New member
מה?

למה שאני אגיד למורים שלי בוקר טוב? speaking of which.... בסוף הארגונים המפגרים החליטו ב12 בלילה שאין שביתה- כמובן שאנ לא ידעתי והגעתי ב10 אבל תבינו למה אני מתכוונת במורים מגעילים ונחמדים: שעת 0-1: שיעור מתמטיקה. חצי כיתה הגיעה. המורה התקדמה הלאה בחומר ולימדה הרבה דברים חדשים. עכשיו היא בטח מצפה שנשלים לבד ונבין הכל i dont think so.. שעה 2: שיעור לשון, יש לנו שיעור לשון בשעות 2-3 ואנחנו תמיד מתחילים עם הפועל ואחרי זה תחביר, ומכיוון שאנחנו לומדים עכשיו בפועל גזרות מעצבנות וקשות היא העבירה את הפועל לשעה ה3 כדי שלא נפספס (מי שלא הגיע).
 

IC4

New member
למה לא ?

להגיד למורים שלך יום טוב
כי זה ישמח אותם כי זה ישמח אותך כי בא לך כי הם אנשים כי ככה
 

דנה^^

New member
הם אנשים?

יש מעט מאוד מחברי צוות המורים בבית הספר שלי שאפשר לכנותם אנשים, לצערי.
 
למעלה