אל תגידו חדשים.

Sith Master

New member
אל תגידו חדשים.../images/Emo19.gif

תהיו פיסי. תהיו פוליטיקלי קורקט. מאותגרי וותק. וותיקים בתפוז, אבל לא בפורום 754. לא צריך להזמין אותם לקפה כדי שהם ייכתבו בפורום. הקיצר, אני דין, בן 16 (עוד שבועיים וקצת ב21.5), גר באילת ועד לפני שלושה חדשים גרתי בתל אביב. עברתי מתל אביב כי למרות שבתחנה המרכזית יש סיבוב בכיף לכל מתנשף והמחיר לא תחרות, תל אביב של היום היא לא תל אביב של הפעם. הבוזולה כבר לא אותו בוזולה וכו'. אז שלא יעבדו עליכם! לסיום. רק כדי לששע אותכם או כדי להראות את הערצתי. שתי הודעות מפורומים אחרים. אחד פורום מלחמת הוכבים ואחד פורום אגדות רוק בהם שילבתי את תוכניתם של טל פרידמן ואייל ישיעהו קיצ'ס. אה כן, רציתי שתדעו שזה צריך להיות אחלה פורום, ושזה סטארט-אפ. אבל זה לא סקורסיזי. פוליטקלי קורקט במלחמת הכוכבים פוליטקלי קורקט באגדות רוק לדעתי הבדיחות שבפורום מלחמת הוכבים שוות הצצה.
 

~*~gaL

New member
בנאדם,

אהבתי אהבתי אהבתי את הפוליטיקלי קורקט! אני חושבת שמצאת את הייעוד שלך בחיים... והפורום זה בהחלט סטארט-אפ. בהחלט. בהחלט בהחלט. ואני דווקא חושבת שהוא סקורסזה. אבל אני משוחדת. ברוך הבא, למרות שלא קנית לי מתנה, וזה לא טוב.
 

Sith Master

New member
זה לא סקורסיזי../images/Emo19.gif

בארץ אין פורומים סקורסיזי. זו מדינה קטנה. אין תקציב, אין מיכשור. זה לא סקורסיזי. ולא ידעתי שצריך לתת לך מתנה. אז הנה: הבאתי שמנים ומלחים על מנת לעשות מסאז' על כל הגוף. ואני רק רוצה שכולכם תעריצו אותי. כי אני פקיד חשב-שכר בבית חולים.
 

mati88

New member
חשב שכר?

איייממממ...נו...... אנלא מצליחה להזכר מאיפה זה..... אוףףףף!!!!! נו..... זה היה לא מזמן!!! נווווו...... אה..נו זאת ההיא....ששונאת ששואלים אותה מתי היא מתחתנת לא? איימממממ...אבל זה לא היה בחלומות...נראה לי...... זה היה בחטא? לא..... אוף! אני לא מצליחה להזכר....... :(
 

שלנג

New member
זו ההיא שהם צחקו עליה ש...

היא פקידה של חשב שכר בקופת חולים.. זה מהחטא ועונשו, על זו שלא התחתנה ושונאת ששואלים אותה את זה..
 

mati88

New member
נזכרתי!!!

זהיה בחטא ועונשו בשישי האחרון!!!! אז עכשיו, כשאני רגועה, אני יכולה לאחל לכולכם בלב ש=ק=ט יום נעים. בה בי.
 

~*~gaL

New member
בטח שיש. תפוז זה הכי סקורסזה.

תפוז זה הטופ שבטופ. זאת המתנה שאתה מביא לי? אני אמורה להבין מזה מש'ו?
*הולכת לעשות מסאז'*
 
למעלה