אל ניניו שלום
אני לא יכול לכתוב לך תשובה לשאלה ששאלת אותי כי אני חסום שם בגללך. אני לא יודע על מה אתה מדבר ? כן פירסמתי תמונה אמרת אסור קיבלתי . אבל לדבר באופן חופשי גם אסור ? אני לא מכיר אנשים פה אני לא יודע מי אתה אצלי הכל וירטואלי איזה אימל אישי אני צריך איתך אם אין לי כונות מעל הוירטואל פה ? לשלוח לך אימל אישי למה מה קרה ? מי מת ? הבנתי אני מת תודה אומר לי בוא ומכין לי קבר אני בא ואי אפשר לענות לך זה הקבר שהכנת לי לשבוע טוב ? שבוע טוב לך וסליחה אנשים שזה פה אני לא יכול לענות לו שם
אני לא יכול לכתוב לך תשובה לשאלה ששאלת אותי כי אני חסום שם בגללך. אני לא יודע על מה אתה מדבר ? כן פירסמתי תמונה אמרת אסור קיבלתי . אבל לדבר באופן חופשי גם אסור ? אני לא מכיר אנשים פה אני לא יודע מי אתה אצלי הכל וירטואלי איזה אימל אישי אני צריך איתך אם אין לי כונות מעל הוירטואל פה ? לשלוח לך אימל אישי למה מה קרה ? מי מת ? הבנתי אני מת תודה אומר לי בוא ומכין לי קבר אני בא ואי אפשר לענות לך זה הקבר שהכנת לי לשבוע טוב ? שבוע טוב לך וסליחה אנשים שזה פה אני לא יכול לענות לו שם