אל ניניו שלום

אל ניניו שלום

אני לא יכול לכתוב לך תשובה לשאלה ששאלת אותי כי אני חסום שם בגללך. אני לא יודע על מה אתה מדבר ? כן פירסמתי תמונה אמרת אסור קיבלתי . אבל לדבר באופן חופשי גם אסור ? אני לא מכיר אנשים פה אני לא יודע מי אתה אצלי הכל וירטואלי איזה אימל אישי אני צריך איתך אם אין לי כונות מעל הוירטואל פה ? לשלוח לך אימל אישי למה מה קרה ? מי מת ? הבנתי אני מת תודה אומר לי בוא ומכין לי קבר אני בא ואי אפשר לענות לך זה הקבר שהכנת לי לשבוע טוב ? שבוע טוב לך וסליחה אנשים שזה פה אני לא יכול לענות לו שם
 

אבו-דני

New member
מישהו האשימךבאשמה כבדה..התתן דעתך?

מישהו האשימך בבולשוויזם=מחיקון האשימך בהתנהגות של מוג לב כעכברון האשימך שידך היתה על כפתור המחיקון שרצה להשיב אך נבצר ממנו לענות לטענות יען נחסמה דרכו על ידי מתג הפחדנות.. התדרוש את עלבונך..... בתשובה עניינית ללא פניה לערכאה? שלך האבו....עזר לך להבין בטוב ליבו ביין את שפת האילמים חירשים
 
למעלה