אלת יקירתי.. למה אני לא רואה אותך יותר??? את חסרה לי אני תמיד במקום הקבוע שלי תגיעי כבר ליהי
ל ליהי האחת New member 29/1/01 #1 אלת יקירתי.. למה אני לא רואה אותך יותר??? את חסרה לי אני תמיד במקום הקבוע שלי תגיעי כבר ליהי