אלרגיה

Unit02

New member
אלרגיה

לא מתייחסים אלי בנושא הקודם P: אחיין שלי אלרגי לכלבים, ולפני שאני מביא את החמוס הביתה אני רוצה לעשות בדיקונת אם הוא מקבל תגובה אלרגית מחמוסים או לא המגדלת שממנה אני מביא את החמוס לא ממש פנויה מתי שלאחותי יש זמן לבוא עם אחיין שלי, אם יש מישהו פה מאיזור בת ים שיכול לארח לזמן קצר לראות האם הוא מפתח תגובה אלרגית אני ממש אשמח D:
 

The Shablool

New member
אם אף אחד לא עונה

זה כנראה כי אין פה מישהו מבת ים. יש לצערי הרב חנויות חיות שמוכרות חמוסים, אפשר ללכת לחנות ולבקש להרים חמוס בשביל לבדוק אם יש תגובה אלרגית. זה יכול לעזור אם כי זה לא יתן תשובה מדויקת, בשביל תשובה חד משמעית עושים בדיקה רפואית. אבל זו כן הזדמנות להריח חמוס ואולי אפילו לראות איך אתם מגיבים לנשיכה של חמוס... בן כמה האחיין? האם החמוס בשבילך או בשבילו? בכל מקרה לפני שמאמצים חמוס שווה להתאמץ ולנסוע לראות מישהו שמגדל חמוס וכמובן לקרא טוב טוב על גידול חמוסים ולבדוק אם המחוייבות הזו באמת מתאימה לך.
 

Unit02

New member
אממ

כבר הייתי בכל חנות חיות שאני מכיר באיזור, אין חמוסים האחיין בן 10 והחמוס בשבילי הם פשוט נמצאים אתלנו כמעט כל יום, אני רוצה לעשות את הבדיקה הזאת כי אח שלו גם לשעבר היה אלרגי אך זה עבר לו כבר ולו עדיין לו כבר קראתי הכל וביררתי הכל, רק הבדיקה הזאת זה מה שאני צריך
 

Sweet Fantasy

New member
אלרגיה לפרוות חמוסים היאלא נפוצה

סוג הפרווה שלהם שונה משל כלבים וחתולים.
 

campidolio

New member
אולי לא נפוצה אך קיימת

אני אלרגית לכלבים, לחתולים, ולאחרונה מסתבר שגם לחמוסים... אבל לא נורא, זו אלרגיה חלשה שאפשר לחיות איתה, ובטח ובטח שלא שווה לוותר על טינקי בגללה.
 

WTR

New member
(מפחדת לשאול)...ומה עם פיטר? ../images/Emo10.gif

 

סיוונוש

New member
אני גרה מעט דרומית מאשדוד

גג חצי שעה נסיעה... אם זה נוח לך... אתם מוזמנים בכיף לבוא למעוך את בולי
הוא גם ככה רגיל ל-19 ילדים בני שנתיים מהעבודה שלי :-O
 

WTR

New member
המלצה

קודם כל, כל הכבוד שאתם בודקים את זה לפני ולא "נזכרים" אח"כ כמו הרבה אחרים. המלצה שלי: לבדוק את העניין עם חמוס זכר ולא מסורס, רצוי מעל לגיל חצי שנה. אם מישהו אלרגי לחמוסים- אצל חמוס זכר לא מסורס זה יהיה הכי בולט וחזק.
 
למעלה