אלכסנדר הגדול
תפוס התנהגות שלו שיש לי שאלה עליה.. למה כל מקום חדש שכבש הוא פיתח את הערים, איחד וערבב בן איזורים שונים בממלכה ונתן לכולם זכויות אזרחיות? האם זה בגלל שהייתה לו אידאולוגיה של איחוד בני האדם וראייה של כולם כשווים, או שהוא רצה למצוא-חן בעייני כולם ולדאוג לכך שלא יהיו התנגדויות פנימיות בממלכה?
תפוס התנהגות שלו שיש לי שאלה עליה.. למה כל מקום חדש שכבש הוא פיתח את הערים, איחד וערבב בן איזורים שונים בממלכה ונתן לכולם זכויות אזרחיות? האם זה בגלל שהייתה לו אידאולוגיה של איחוד בני האדם וראייה של כולם כשווים, או שהוא רצה למצוא-חן בעייני כולם ולדאוג לכך שלא יהיו התנגדויות פנימיות בממלכה?