אלכוהול במסעות לפולין.

אלכוהול במסעות לפולין.

כשחזרתי ממסע לפולין השנה כתבתי פה מדריך ובין היתר על אלכוהול, חלק מהמשתמשים פה ראו את המצב שאני ממש עשיתי פשע ואפילו השוו אותי לאלפרון. אני לא יודע מה אתם יודעים על מסעות לפולין אבל כל המסעות לפולין ששמעתי עליהן דובר על אלכוהול כחלק אינטגרלי. יכול להיות שזה עצבן חלק מהמשתמשים פה, אבל להזכירכם אנחנו מדינה דמוקרטית ואני יכול לכתוב על אלכוהול כמה שאני רוצה. לכל אלה שנוסעים, תראו שיש המון אלכוהול שנמצא בהישג יד לכולם ויש שקונים בכמויות על מנת להשתכר. אם פגעתי במישהו אז אני מצטער אבל חייבים להבין שאני מכיר מציאות אחת ואתם מכירים מציאות אחרת, אני לא שמעתי שום דבר על אזהרות מפני המורות שמן הסתם יודעות על המצב הזה ונותנות לזה אפשרות, כל הנוגע לטוב או רע, זה טוב כי אז אנחנו יכולים להשתכר אבל לא להראות את זה. אני רואה את זה כדרך לפריקה מהימים המתישיים הללו. אני לא אחד שיתחיל לבכות בשיחות קבוצה שעשו לנו ואני מצאתי לנכון להשתכר. טיפ: למי שהולך לקנות אלכוהל שם אז מינימום 250 דולר לקניות של אלכוהול ומזכרות ביחד.
 

טיפקסית

New member
בנאדם אתה חסר טאקט ברמות שלא ראיתי דבר כזה

הפורום הזה מטרתו לעסוק בתמיכה ובצעות למי שמתכנן לנסוע לפולין כדי לעבור חוויה מגבשת עם עצמו,ולא על מנת לקנות אלכוהול! תתבגר כבר,אתה לא ילד!! [או שאולי בעצם אתה כן?]. הדברים שאתה אומר כל כך לא במקום. נכון אנחנו מדינה דמוקרטית,בזה אני מסכימה. אבל מכאן ועד לניסיון לתת זווית ילדותית על המסע יש גבול!! ואתה עברת אותו!! ולא,הצוות החינוכי לא אמור לאפשר באופן עקרוני קניית אלכוהול ו/או שימוש בו,אבל בפועל קורה דבר אחר. וכן לצערי גם בשכבה שלי לא הצליחו למנוע את זה,אבל החבר'ה לקחו אחריות על עצמם ולא קנו בסוף. המסע לפולין הוא יותר מסתם טיול כדי לעשות שופינג ולשתות. כשתסיים תיכון או כשתהיה בצבא,תוכל להבין על מה אני מדברת. ואגב-אני כבר אוטטו בת 23,וכן הייתי בפולין,סיימתי תיכון,שירתתי בצבא,השתחררתי,עבדתי בעבודה מועדפת,אני מאמינה שיש לי קצת יותר ניסיון חיים משלך במקרה הזה. תתבגר!
 

Efrat K

New member
תשמעי הוא קצת אבוד בעולם הגדול

אז אני יכולה להבין מאיפה מגיע האלכוהול.....
 
את צודקת

והוא כתב על זה כאילו שזה הכי טבעי שיש. כשאני נסעתי לפולין, לפני שנה, אמרו לנו שאסור אלכוהול, ושיבדקו במזוודות. בפועל כולם שתו חופשי, כל מי ששותה בד"כ, אני אישית לא. איך הם חושבים על זה כעל טיול נחמד לעזאזל?!
 

tudu

New member
למה אתה דוחף את ההודעה הזו שוב ?

היית די טמבל אז, עם ההתרגשות הילדותית מאלכוהול.. ועוד במסע לפולין. למה אתה שוב דוחף את ההודעה. דמוקרטיה ? לעמוד על הקבר של סבתא ושיר שירים גסים.. כן, בדמוקרטיה מותר.. אבל בשביל זה יש 'מוסר' ו 'ערכים'.. שני דברים שכנראה ההורים שלך שכחו ללמד אותך. נו, אז שתית אלכוהול בפולין, ביג דיל. אתה לא אוהב לבכות בשיחות קבוצה - אז אתה שותה. מעניין אם ככה אבא שלך לימד אותך ש'מתמודדים' עם החיים.. חוץ מזה, אתה לא חייב לבכות כדי לדבר איך זה מרגיש לעמוד מול מקום שיירו במאות אנשים ! "לפרוק את הימים המתישים" - בצבא יהיה עוד יותר קשה - אל תשכח לקחת וודקה. החיים הם לא פיקניק - עבודה, מחוייבות, משכנתא - תכין לעצמך מקום נוח בספסל בגינה הציבורית..
 
למעלה