אלישוע וכולם שבת שלום....

ADH2003

New member
אלישוע וכולם שבת שלום....

יש לי שאלה כללית האם כל מחלה מקורה בנפש? אשמח אם תרחיב תודה
 
מקור המחלות

שבת שלום, לפי ד"ר סמואל הנמן, אבי ההומאופתיה, מקור כל המחלות הוא לא בוירוסים, לא בחיידקים ולא במחלות נפש, אלא בקלקול ברמה הרוחנית של האדם. כאשר האדם חולה, כואב לו הראש, שלשולים, דיכאון, מחשבות אובדניות ועוד.. תופעות אלו הן רק ראי לעולמו הרוחני של האדם. הדרך לריפוי ולהבראה (לפי הנמן וההומאופתיה הקלאסית) הוא רק דרך העולם הרוחני של האדם ולא דרך העולם הפיזי / הגשמי שלו, מאחר וגם הרמדי ההומאופתית היא רוחנית בלבד. באהבה. שלומי זילברמן הומאופתיה קלאסית www.homeopathy.co.il
 

ADH2003

New member
תודה שלומי

מה זה אומר "קלקול ברמה הרוחנית"??? מי קלקל? נולדנו עם הקלקול? ואם כך, בבואי לטיפול הומאופתי, לא שמים דגש על התופעות החיצוניות אלא רק שומעים אותי ועפי זה תורכב הרמדי?
 
מה זה אומר "קלקול ברמה הרוחנית"???

שבת שלום, שאלה טובה אך בכדי לדון בה יש צורך מעט יותר מאשר כמה שורות וירטואליות. הנמן כותב באורגנון (סעיף 9): In the healthy condition of man, the spiritual vital force (autocracy), the dynamis that animates the material body (organism), rules with unbounded sway, and retains all the parts of the organism in admirable, harmonious, vital operation, as regards both sensations and functions, so that our indwelling, reason-gifted mind can freely employ this living, healthy instrument for the higher purposes of our existence. מקווה שזה יותר ברור עכשיו. לגבי התפקיד של ההומאופת, תפקידו לשים לב לכל דבר וגם לקטן ביותר בחייו של האדם שמגיע עליו, הכל כולל הכל, ללא שיפוטיות, ללא משוחדות וללא המשפט.."ראיתי כבר מלא כמוך".."ראיתי הרבה מחלות כאלו". כל אדם הוא עולם מלא יחידי ומיוחד. איך עושים זאת, זאת האומנות שהנמן מלמד אותנו באורגנון של ההומאופתיה. באהבה שלומי זילברמן הומאופתיה קלאסית www.homeopathy.co.il
 
אהלן שלומי

תודה על הקטע. היה יותר אחלה לו תרגמת אותו למעננו, אתה יודע כמה קשה לקרוא הנמנית. אני חושב שהומיאופת צריך לשים לב לכל דבר גדול בחייו של מטופל אחרת יטבע בפרטים וכל נמלה תהיה פיל. גם בשמים הכוכב הזוהר ביותר הוא זה שקורא לנו. גם בחלומות הפרטים הכי בולטים והכי מוזרים הם אלה שנזכור בבוקר, אם בכלל. הומיאופת אומר, ראיתי המון מחלות כמו שלך אבל אותך אף פעם לא, וזה מספיק למטופל להבין את כל ההבדל. דרך אגב הצליל משוחד = משחד = משך עד, כלומר לוקח את הדברים לאן שבא לו. והצליל שיפוטיות = שפט = שפי אתה, שפי = שפיות, מקום גבוה ( גבעה ), מקום שממנו ניתן לראות ולקבוע. שופט חייב להיות שפוי. אלישוע.
 
ולבקשתך ידידי

האדם במצבו הבריא, כוח החיות שלו בריא, ממשלת העל הדינמית, אשר מחייה את הגוף החומרי – תפיסה הומיאופתית שיש אנרגיה אשר מחייה אותנו ויש לנו רמה נמוכה יותר של רקמות (גוף). לא המנגנון החומרי הוא זה שחולה. המחלה היא בממשלה הגבוהה, ברמה הגבוהה – המוות הוא פגיעה במנגנון העליון, ברגע שאין יותר מה שישמור על הגוף החומרי – נמות. במצב הבריא הזרימה היא במישורים העליונים ביותר של ההוויה עד לגוף החומרי ללא כל תקלות. רובנו מתעסקים בעולם התוצאות – את העולם הזה ניתן לחוש בחמשת החושים. עולם הסיבות – עולם בלתי נראה ע"י החושים, עולם המחשבה המתגלה רק ע"י ההבנה והתובענה. כאשר אדם רואה מעולם הסיבות לתוצאות (ולא להפך), הוא יכול לחוש את החוקים, חוקי הטבע ולהרגיש את הביצועים שלהם. הומיאופתיה מתקיימת כחוק – עיקרון החוק הראשוני שלה – עולם הסיבות. סיבת כל המחלות כותב הנמן – נמצאת בממשיות הפשוטה, והיא לא בעולמו הגשמי של האדם אלא בעולמו הרוחני. באהבה שלומי.
 
למעלה