אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?

מצב
הנושא נעול.

nitsansh

New member
אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?

אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?
עלה רעיון במוחי שכמו שיש תחרויות ניווט ברגל או באופניים, אפשר גם לעשות תחרות ניווט בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. המתחרים יידרשו לעבור מסלול שיכלול מספר נקודות ביקורת, ומי שיעשה את זה בזמן הקצר ביותר ינצח.

סתם לדוגמה: נניח שנקודת המוצא היא במקום מסוים בתל אביב. משם המשתתפים יידרשו לנסוע (לפי הסדר) לכפר סבא, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, רמת השרון, פתח תקוה, חולון, אור יהודה, רעננה, רמת גן, וחזרה לנקודת ההתחלה. המשתתפים יצטרכו להגיע לנקודה ספציפית בכל עיר, והמסלול יתוכנן כך שלא תהיה אפשרות לנסיעה ישירה בין כל 2 נקודות ויהיו מספר אפשרויות נסיעה. המשתתפים לא ידעו מראש את נקודות הביקורת, למעט נקודת ההתחלה שתהיה גם נקודת הסיום.

ניתן גם לערוך את התחרות בשיטת "סקור", כלומר לא יהיה מסלול מוכתב מראש אלא יינתן זמן מוקצב והמטרה תהיה לאסוף כמה שיותר נ.צ. כאשר הסדר ייבחר על ידי המשתתפים. נראה לי שזו תהיה מתכונת יותר טובה וגם קלה יותר לארגון.

עוד לא חשבתי על הפרטים הטכניים, כגון איך יוכיחו המשתתפים שהם היו בנ.צ. ולא השתמשו באמצעי תחבורה אחר פרט לתח"צ, ובאיזה אמצעים מותר או אסור יהיה להשתמש.
אני מניח שהמועד המתאים ביותר יהיה יום ששי או לחילופין אחד מימי חול המועד פסח, שבהם רוב האנשים פנויים מעיסוקיהם הרגילים. חו"מ נראה לי יותר מתאים ולו רק בשל העובדה שלרשות המשתתפים יהיה יום שלם.

אני יודע שתחרויות דומות התקיימו במספר מקומות בעולם. נדמה לי שיש אפילו משתתפים בפורום שהשתתפו בהן.

מי רוצה להשתתף בתחרות כזאת, ומה שיותר חשוב - מי מוכן לארגן אותה? אני מוכן להיות בצוות המארגן, אבל אני לא אעשה את זה לבד...
 
רעיון מגניב :)

אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?
עלה רעיון במוחי שכמו שיש תחרויות ניווט ברגל או באופניים, אפשר גם לעשות תחרות ניווט בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. המתחרים יידרשו לעבור מסלול שיכלול מספר נקודות ביקורת, ומי שיעשה את זה בזמן הקצר ביותר ינצח.

סתם לדוגמה: נניח שנקודת המוצא היא במקום מסוים בתל אביב. משם המשתתפים יידרשו לנסוע (לפי הסדר) לכפר סבא, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, רמת השרון, פתח תקוה, חולון, אור יהודה, רעננה, רמת גן, וחזרה לנקודת ההתחלה. המשתתפים יצטרכו להגיע לנקודה ספציפית בכל עיר, והמסלול יתוכנן כך שלא תהיה אפשרות לנסיעה ישירה בין כל 2 נקודות ויהיו מספר אפשרויות נסיעה. המשתתפים לא ידעו מראש את נקודות הביקורת, למעט נקודת ההתחלה שתהיה גם נקודת הסיום.

ניתן גם לערוך את התחרות בשיטת "סקור", כלומר לא יהיה מסלול מוכתב מראש אלא יינתן זמן מוקצב והמטרה תהיה לאסוף כמה שיותר נ.צ. כאשר הסדר ייבחר על ידי המשתתפים. נראה לי שזו תהיה מתכונת יותר טובה וגם קלה יותר לארגון.

עוד לא חשבתי על הפרטים הטכניים, כגון איך יוכיחו המשתתפים שהם היו בנ.צ. ולא השתמשו באמצעי תחבורה אחר פרט לתח"צ, ובאיזה אמצעים מותר או אסור יהיה להשתמש.
אני מניח שהמועד המתאים ביותר יהיה יום ששי או לחילופין אחד מימי חול המועד פסח, שבהם רוב האנשים פנויים מעיסוקיהם הרגילים. חו"מ נראה לי יותר מתאים ולו רק בשל העובדה שלרשות המשתתפים יהיה יום שלם.

אני יודע שתחרויות דומות התקיימו במספר מקומות בעולם. נדמה לי שיש אפילו משתתפים בפורום שהשתתפו בהן.

מי רוצה להשתתף בתחרות כזאת, ומה שיותר חשוב - מי מוכן לארגן אותה? אני מוכן להיות בצוות המארגן, אבל אני לא אעשה את זה לבד...
רעיון מגניב :)
 

בועז ל

New member
נשמע כמו אתגר שתפור על אלן.


רעיון מגניב :)
נשמע כמו אתגר שתפור על אלן.
 

alantan

New member
נסיוני אינו בארגון אלא בעבודת הרגלים הקשה

אז אולי תתרום מנסיונך לארגון הניווט?
נסיוני אינו בארגון אלא בעבודת הרגלים הקשה
אבל ממה שראיתי, זה לא קשה. צריך לקבוע נקודת מפגש, שעת התחלה ומקום מפגש לסיום (פאב זה טוב בלונדון...). מוציאים מתוך כובע את היעדים בסדר אקראי, והופ המירוץ מתחיל.
 

nitsansh

New member
למה שיהיה סדר אקראי?

נסיוני אינו בארגון אלא בעבודת הרגלים הקשה
אבל ממה שראיתי, זה לא קשה. צריך לקבוע נקודת מפגש, שעת התחלה ומקום מפגש לסיום (פאב זה טוב בלונדון...). מוציאים מתוך כובע את היעדים בסדר אקראי, והופ המירוץ מתחיל.
למה שיהיה סדר אקראי?
למה שיהיה סדר בכלל?
 

alantan

New member
צודק, העיקר שהמשתתפים יגיעו לכל אחד מהיעדים

למה שיהיה סדר אקראי?
למה שיהיה סדר בכלל?
צודק, העיקר שהמשתתפים יגיעו לכל אחד מהיעדים
הם צריכים להחליט על הסדר שיביא אותם לקו הסיום במהירות האפשרית.
 

alantan

New member
והכוונה היתה ל"אופן אקראי" - שלא ידעו מראש

צודק, העיקר שהמשתתפים יגיעו לכל אחד מהיעדים
הם צריכים להחליט על הסדר שיביא אותם לקו הסיום במהירות האפשרית.
והכוונה היתה ל"אופן אקראי" - שלא ידעו מראש
לאן צריך להגיע.
 

nitsansh

New member
זה ברור... אולי אפשר לפרסם מראש "מאגר" של נ.צ

והכוונה היתה ל"אופן אקראי" - שלא ידעו מראש
לאן צריך להגיע.
זה ברור... אולי אפשר לפרסם מראש "מאגר" של נ.צ
כדי שאפשר יהיה להתאמן אבל את הנ.צ. בתחרות עצמה המשתתפים יקבלו רק ברגע הזינוק.
 

nitsansh

New member
אני מציע את מרכז עזריאלי בתל אביב, באחד מימי

נסיוני אינו בארגון אלא בעבודת הרגלים הקשה
אבל ממה שראיתי, זה לא קשה. צריך לקבוע נקודת מפגש, שעת התחלה ומקום מפגש לסיום (פאב זה טוב בלונדון...). מוציאים מתוך כובע את היעדים בסדר אקראי, והופ המירוץ מתחיל.
אני מציע את מרכז עזריאלי בתל אביב, באחד מימי
חול המועד פסח, כלומר 27 או 28 במרץ. זינוק בשעה 10 בבוקר, סיום ב-6 אחה"צ. שיטת התחרות תהיה איסוף חופשי ללא סדר מוכתב מראש, ולכן המטרה היא להגיע למקסימום תחנות בזמן המוקצב. במקרה של שויון במספר התחנות, או במספר הנקודות (אפשר לקבוע ניקוד שונה לתחנות על פי המרחק מנקודת הכינוס או רמת הקושי), תהיה עדיפות למי שהגיע לנקודת הסיום בזמן הקצר יותר.
זהו הפורמט שאני מכיר מתחרויות ניווט ספורטיבי (ברגל או באופניים).

עדיין יש צורך לקבוע את ענין ההוכחה של הביקור בתחנות ושימוש באמצעים המותרים... צריך להיות איזה אמצעי לפקח על הגינות התחרות...
 

alantan

New member
תדפיס מרב קו? מראה את תחנת העליה לא?

אני מציע את מרכז עזריאלי בתל אביב, באחד מימי
חול המועד פסח, כלומר 27 או 28 במרץ. זינוק בשעה 10 בבוקר, סיום ב-6 אחה"צ. שיטת התחרות תהיה איסוף חופשי ללא סדר מוכתב מראש, ולכן המטרה היא להגיע למקסימום תחנות בזמן המוקצב. במקרה של שויון במספר התחנות, או במספר הנקודות (אפשר לקבוע ניקוד שונה לתחנות על פי המרחק מנקודת הכינוס או רמת הקושי), תהיה עדיפות למי שהגיע לנקודת הסיום בזמן הקצר יותר.
זהו הפורמט שאני מכיר מתחרויות ניווט ספורטיבי (ברגל או באופניים).

עדיין יש צורך לקבוע את ענין ההוכחה של הביקור בתחנות ושימוש באמצעים המותרים... צריך להיות איזה אמצעי לפקח על הגינות התחרות...
תדפיס מרב קו? מראה את תחנת העליה לא?
 

טשאפק

New member
רעיון מעולה

אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?
עלה רעיון במוחי שכמו שיש תחרויות ניווט ברגל או באופניים, אפשר גם לעשות תחרות ניווט בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. המתחרים יידרשו לעבור מסלול שיכלול מספר נקודות ביקורת, ומי שיעשה את זה בזמן הקצר ביותר ינצח.

סתם לדוגמה: נניח שנקודת המוצא היא במקום מסוים בתל אביב. משם המשתתפים יידרשו לנסוע (לפי הסדר) לכפר סבא, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, רמת השרון, פתח תקוה, חולון, אור יהודה, רעננה, רמת גן, וחזרה לנקודת ההתחלה. המשתתפים יצטרכו להגיע לנקודה ספציפית בכל עיר, והמסלול יתוכנן כך שלא תהיה אפשרות לנסיעה ישירה בין כל 2 נקודות ויהיו מספר אפשרויות נסיעה. המשתתפים לא ידעו מראש את נקודות הביקורת, למעט נקודת ההתחלה שתהיה גם נקודת הסיום.

ניתן גם לערוך את התחרות בשיטת "סקור", כלומר לא יהיה מסלול מוכתב מראש אלא יינתן זמן מוקצב והמטרה תהיה לאסוף כמה שיותר נ.צ. כאשר הסדר ייבחר על ידי המשתתפים. נראה לי שזו תהיה מתכונת יותר טובה וגם קלה יותר לארגון.

עוד לא חשבתי על הפרטים הטכניים, כגון איך יוכיחו המשתתפים שהם היו בנ.צ. ולא השתמשו באמצעי תחבורה אחר פרט לתח"צ, ובאיזה אמצעים מותר או אסור יהיה להשתמש.
אני מניח שהמועד המתאים ביותר יהיה יום ששי או לחילופין אחד מימי חול המועד פסח, שבהם רוב האנשים פנויים מעיסוקיהם הרגילים. חו"מ נראה לי יותר מתאים ולו רק בשל העובדה שלרשות המשתתפים יהיה יום שלם.

אני יודע שתחרויות דומות התקיימו במספר מקומות בעולם. נדמה לי שיש אפילו משתתפים בפורום שהשתתפו בהן.

מי רוצה להשתתף בתחרות כזאת, ומה שיותר חשוב - מי מוכן לארגן אותה? אני מוכן להיות בצוות המארגן, אבל אני לא אעשה את זה לבד...
רעיון מעולה
הוכחה לנ.צ יכולה להיות באמצעות צילום עצמי בסמרטפון.

הוכחה לשימוש בתח"צ יכולה להיות כרטיסים.

אפשר לנסות להשיג חסות של גוף ציבורי כלשהו (משרד התחבורה? עיריית ת"א ועיריות אחרות? המשרד לאיכות הסביבה? חברות תח"צ? רב קו?) כדי להשיג פרסום + פרסים.

אני מוכן לעזור בארגון, אפשר לפנות במסרים.
 
לשלוח את "נבחרי" הציבור שיעשו את המסלולים

אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?
עלה רעיון במוחי שכמו שיש תחרויות ניווט ברגל או באופניים, אפשר גם לעשות תחרות ניווט בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. המתחרים יידרשו לעבור מסלול שיכלול מספר נקודות ביקורת, ומי שיעשה את זה בזמן הקצר ביותר ינצח.

סתם לדוגמה: נניח שנקודת המוצא היא במקום מסוים בתל אביב. משם המשתתפים יידרשו לנסוע (לפי הסדר) לכפר סבא, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, רמת השרון, פתח תקוה, חולון, אור יהודה, רעננה, רמת גן, וחזרה לנקודת ההתחלה. המשתתפים יצטרכו להגיע לנקודה ספציפית בכל עיר, והמסלול יתוכנן כך שלא תהיה אפשרות לנסיעה ישירה בין כל 2 נקודות ויהיו מספר אפשרויות נסיעה. המשתתפים לא ידעו מראש את נקודות הביקורת, למעט נקודת ההתחלה שתהיה גם נקודת הסיום.

ניתן גם לערוך את התחרות בשיטת "סקור", כלומר לא יהיה מסלול מוכתב מראש אלא יינתן זמן מוקצב והמטרה תהיה לאסוף כמה שיותר נ.צ. כאשר הסדר ייבחר על ידי המשתתפים. נראה לי שזו תהיה מתכונת יותר טובה וגם קלה יותר לארגון.

עוד לא חשבתי על הפרטים הטכניים, כגון איך יוכיחו המשתתפים שהם היו בנ.צ. ולא השתמשו באמצעי תחבורה אחר פרט לתח"צ, ובאיזה אמצעים מותר או אסור יהיה להשתמש.
אני מניח שהמועד המתאים ביותר יהיה יום ששי או לחילופין אחד מימי חול המועד פסח, שבהם רוב האנשים פנויים מעיסוקיהם הרגילים. חו"מ נראה לי יותר מתאים ולו רק בשל העובדה שלרשות המשתתפים יהיה יום שלם.

אני יודע שתחרויות דומות התקיימו במספר מקומות בעולם. נדמה לי שיש אפילו משתתפים בפורום שהשתתפו בהן.

מי רוצה להשתתף בתחרות כזאת, ומה שיותר חשוב - מי מוכן לארגן אותה? אני מוכן להיות בצוות המארגן, אבל אני לא אעשה את זה לבד...
לשלוח את "נבחרי" הציבור שיעשו את המסלולים
לא רק כתחרות אלא לצורך הגעה לעבודה כל יום ולשאר עניינים. נראה לי שזה יתרום לשיפור התחבורה.
 
נוסעי תחבורה ציבורים בירושלים כבר עושים זאת

אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?
עלה רעיון במוחי שכמו שיש תחרויות ניווט ברגל או באופניים, אפשר גם לעשות תחרות ניווט בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. המתחרים יידרשו לעבור מסלול שיכלול מספר נקודות ביקורת, ומי שיעשה את זה בזמן הקצר ביותר ינצח.

סתם לדוגמה: נניח שנקודת המוצא היא במקום מסוים בתל אביב. משם המשתתפים יידרשו לנסוע (לפי הסדר) לכפר סבא, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, רמת השרון, פתח תקוה, חולון, אור יהודה, רעננה, רמת גן, וחזרה לנקודת ההתחלה. המשתתפים יצטרכו להגיע לנקודה ספציפית בכל עיר, והמסלול יתוכנן כך שלא תהיה אפשרות לנסיעה ישירה בין כל 2 נקודות ויהיו מספר אפשרויות נסיעה. המשתתפים לא ידעו מראש את נקודות הביקורת, למעט נקודת ההתחלה שתהיה גם נקודת הסיום.

ניתן גם לערוך את התחרות בשיטת "סקור", כלומר לא יהיה מסלול מוכתב מראש אלא יינתן זמן מוקצב והמטרה תהיה לאסוף כמה שיותר נ.צ. כאשר הסדר ייבחר על ידי המשתתפים. נראה לי שזו תהיה מתכונת יותר טובה וגם קלה יותר לארגון.

עוד לא חשבתי על הפרטים הטכניים, כגון איך יוכיחו המשתתפים שהם היו בנ.צ. ולא השתמשו באמצעי תחבורה אחר פרט לתח"צ, ובאיזה אמצעים מותר או אסור יהיה להשתמש.
אני מניח שהמועד המתאים ביותר יהיה יום ששי או לחילופין אחד מימי חול המועד פסח, שבהם רוב האנשים פנויים מעיסוקיהם הרגילים. חו"מ נראה לי יותר מתאים ולו רק בשל העובדה שלרשות המשתתפים יהיה יום שלם.

אני יודע שתחרויות דומות התקיימו במספר מקומות בעולם. נדמה לי שיש אפילו משתתפים בפורום שהשתתפו בהן.

מי רוצה להשתתף בתחרות כזאת, ומה שיותר חשוב - מי מוכן לארגן אותה? אני מוכן להיות בצוות המארגן, אבל אני לא אעשה את זה לבד...
נוסעי תחבורה ציבורים בירושלים כבר עושים זאת
רק בלי שום פרס בסוף
 

nitsansh

New member
בפעם הבאה זה יהיה בירושלים

נוסעי תחבורה ציבורים בירושלים כבר עושים זאת
רק בלי שום פרס בסוף
בפעם הבאה זה יהיה בירושלים
ואח"כ במטרופולין חיפה. לא נקפח את תושבי חו"ל של מדינת תל אביב...
בעתיד גם אפשר לעשות תחרות בין-עירונית, אבל לשם כך יהיה צורך ביותר מיום אחד...
 

maztan

New member
יש משהו דומה בחיפה

אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?
עלה רעיון במוחי שכמו שיש תחרויות ניווט ברגל או באופניים, אפשר גם לעשות תחרות ניווט בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. המתחרים יידרשו לעבור מסלול שיכלול מספר נקודות ביקורת, ומי שיעשה את זה בזמן הקצר ביותר ינצח.

סתם לדוגמה: נניח שנקודת המוצא היא במקום מסוים בתל אביב. משם המשתתפים יידרשו לנסוע (לפי הסדר) לכפר סבא, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, רמת השרון, פתח תקוה, חולון, אור יהודה, רעננה, רמת גן, וחזרה לנקודת ההתחלה. המשתתפים יצטרכו להגיע לנקודה ספציפית בכל עיר, והמסלול יתוכנן כך שלא תהיה אפשרות לנסיעה ישירה בין כל 2 נקודות ויהיו מספר אפשרויות נסיעה. המשתתפים לא ידעו מראש את נקודות הביקורת, למעט נקודת ההתחלה שתהיה גם נקודת הסיום.

ניתן גם לערוך את התחרות בשיטת "סקור", כלומר לא יהיה מסלול מוכתב מראש אלא יינתן זמן מוקצב והמטרה תהיה לאסוף כמה שיותר נ.צ. כאשר הסדר ייבחר על ידי המשתתפים. נראה לי שזו תהיה מתכונת יותר טובה וגם קלה יותר לארגון.

עוד לא חשבתי על הפרטים הטכניים, כגון איך יוכיחו המשתתפים שהם היו בנ.צ. ולא השתמשו באמצעי תחבורה אחר פרט לתח"צ, ובאיזה אמצעים מותר או אסור יהיה להשתמש.
אני מניח שהמועד המתאים ביותר יהיה יום ששי או לחילופין אחד מימי חול המועד פסח, שבהם רוב האנשים פנויים מעיסוקיהם הרגילים. חו"מ נראה לי יותר מתאים ולו רק בשל העובדה שלרשות המשתתפים יהיה יום שלם.

אני יודע שתחרויות דומות התקיימו במספר מקומות בעולם. נדמה לי שיש אפילו משתתפים בפורום שהשתתפו בהן.

מי רוצה להשתתף בתחרות כזאת, ומה שיותר חשוב - מי מוכן לארגן אותה? אני מוכן להיות בצוות המארגן, אבל אני לא אעשה את זה לבד...
יש משהו דומה בחיפה
מרוץ "אקשן פלנט" בסוכות הוא מירוץ אורובני שבו עליך לעבור בין תחנות שונות בעיר בתחב"צ, ויש משימות שונות כתבי חידה וכו'..
 

tapuzo

New member
אקשן פלאנט זה מרוץ שטות סתמי

יש משהו דומה בחיפה
מרוץ "אקשן פלנט" בסוכות הוא מירוץ אורובני שבו עליך לעבור בין תחנות שונות בעיר בתחב"צ, ויש משימות שונות כתבי חידה וכו'..
אקשן פלאנט זה מרוץ שטות סתמי
אין בו שום דבר אורבני, זה מרוץ בין נותני החסות - בז"ן, גרנד קניון, יס פלאנט וכו'
הוא מאורגן על ידי חברת גולד פיש, חברה שהקים הבן של נישליס, שהעירייה מזרימה אליה מליוני
שקלים לארגן ארועים ובתמורה יש לעירייה סיקור אוהד בתחנות הרדיו של נישליס ובמקומונים
זה לא אקשן פלנט זה פרוטקשן-פלנט
תחרות סתמית..
המרוץ המוצע פה זה משהו מעניין מאד שאין לו קשר לדרעק המקומי אצלנו
 

nitsansh

New member
מי מוכן לעזור לי לארגן את הניווט?

אליפות ישראל בניווט בתחבורה ציבורית-מה דעתכם?
עלה רעיון במוחי שכמו שיש תחרויות ניווט ברגל או באופניים, אפשר גם לעשות תחרות ניווט בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. המתחרים יידרשו לעבור מסלול שיכלול מספר נקודות ביקורת, ומי שיעשה את זה בזמן הקצר ביותר ינצח.

סתם לדוגמה: נניח שנקודת המוצא היא במקום מסוים בתל אביב. משם המשתתפים יידרשו לנסוע (לפי הסדר) לכפר סבא, בת ים, הרצליה, ראשון לציון, רמת השרון, פתח תקוה, חולון, אור יהודה, רעננה, רמת גן, וחזרה לנקודת ההתחלה. המשתתפים יצטרכו להגיע לנקודה ספציפית בכל עיר, והמסלול יתוכנן כך שלא תהיה אפשרות לנסיעה ישירה בין כל 2 נקודות ויהיו מספר אפשרויות נסיעה. המשתתפים לא ידעו מראש את נקודות הביקורת, למעט נקודת ההתחלה שתהיה גם נקודת הסיום.

ניתן גם לערוך את התחרות בשיטת "סקור", כלומר לא יהיה מסלול מוכתב מראש אלא יינתן זמן מוקצב והמטרה תהיה לאסוף כמה שיותר נ.צ. כאשר הסדר ייבחר על ידי המשתתפים. נראה לי שזו תהיה מתכונת יותר טובה וגם קלה יותר לארגון.

עוד לא חשבתי על הפרטים הטכניים, כגון איך יוכיחו המשתתפים שהם היו בנ.צ. ולא השתמשו באמצעי תחבורה אחר פרט לתח"צ, ובאיזה אמצעים מותר או אסור יהיה להשתמש.
אני מניח שהמועד המתאים ביותר יהיה יום ששי או לחילופין אחד מימי חול המועד פסח, שבהם רוב האנשים פנויים מעיסוקיהם הרגילים. חו"מ נראה לי יותר מתאים ולו רק בשל העובדה שלרשות המשתתפים יהיה יום שלם.

אני יודע שתחרויות דומות התקיימו במספר מקומות בעולם. נדמה לי שיש אפילו משתתפים בפורום שהשתתפו בהן.

מי רוצה להשתתף בתחרות כזאת, ומה שיותר חשוב - מי מוכן לארגן אותה? אני מוכן להיות בצוות המארגן, אבל אני לא אעשה את זה לבד...
מי מוכן לעזור לי לארגן את הניווט?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה