אליפות הפאזלים?...

rioks

New member
אליפות הפאזלים?...

שלום! לאחרונה בני המשפחה התחילו להתעניין בתחביב המשוגע שלי לפאזלים, ומצאתי את עצמי דחוס עם עוד ארבע אנשים שלא רגילים לשבת מול משהו מרובע בלי שלט ביד
, פותרים את הWASGIJ החדש שלי (נחמד ביותר, למרות שהיו כמה נקודות שפל בדמות חתיכות שלא נחתכו כראוי), ונשלחתי בשליחות חשובה- להשיג מידע על האליפות פאזלים הבאה. אני רק זוכר שקראתי עליה לפני איזה זמן, ושהיא הייתה למשפחות. עזרה, מישהו? תודה רבה=]
 

האדרים

New member
שאלת מיליון ה-$ ../images/Emo130.gif

בזמנו דובר על אליפות בחופש הגדול, אח"כ זה נדד לסוכות, ובפועל לא קרה כלום ... האמת שזה קצת מוזר, כי בשנה שעברה היו שתי אליפויות תוך מספר חודשים (אוגוסט בירושלים וחנוכה בבאר-שבע לפי אתר הפאזלים (שמארגן את האליפות) - היו עד כה 9 אליפויות, כך שמתבקשת חגיגת עשור ...
 
למעלה