אליפות הפאזלים?...
שלום! לאחרונה בני המשפחה התחילו להתעניין בתחביב המשוגע שלי לפאזלים, ומצאתי את עצמי דחוס עם עוד ארבע אנשים שלא רגילים לשבת מול משהו מרובע בלי שלט ביד
, פותרים את הWASGIJ החדש שלי (נחמד ביותר, למרות שהיו כמה נקודות שפל בדמות חתיכות שלא נחתכו כראוי), ונשלחתי בשליחות חשובה- להשיג מידע על האליפות פאזלים הבאה. אני רק זוכר שקראתי עליה לפני איזה זמן, ושהיא הייתה למשפחות. עזרה, מישהו? תודה רבה=]
שלום! לאחרונה בני המשפחה התחילו להתעניין בתחביב המשוגע שלי לפאזלים, ומצאתי את עצמי דחוס עם עוד ארבע אנשים שלא רגילים לשבת מול משהו מרובע בלי שלט ביד