אלימות נגד מורים

  • פותח הנושא shbv
  • פורסם בתאריך

shbv

New member
אלימות נגד מורים

נתקלתי לאחרונה במקרה בו הורה בחר לקלל מורה, לאיים עליה בטלפון. מה אפשר לעשות בנידון? האם המורה חייבת להמשיך ללמד את הילד? האם צריך לעבור לסדר היום?
 
לדעתי היא חייבת להמשיך ללמד את הילד

מה הילד אשם????? אבל יחד עם זאת בשום אופן לא לעבור לסדר היום. לערב את המנהלת, לבדוק את הזכויות - ויחד עם זאת להמשיך לתת יחס שווה לילד.
 

itu1

New member
אלימות כלפי מורה

ראשית אסור לעבור לסדר היום!!!!! הילד אינו אשם בהתנהגות אביו ויש להמשיך ללמד אותו אין להתעלם מהאפשרות של הגשת תלונה למשטרה בנוסף הייתי מציע למורה לפנות לקו הפתוח נגד אלימות שמקיימת הסתדרות המורים טלפונים 03 - 6922930 או 1-800-224-211 ראי קישור למטה בברכה אריה
 
למעלה