אלימות בני נוער.

אלימות בני נוער.

ממה זה נובע? האם מתסיכול. ? או אולי מהרצון לשלוט? או בכלל משום שראו זאת באיזה מקום? או כל סיבה אחרת? ממה זה נובע לדעתכם?
 

Jen74

New member
לדעתי כל אדם שהוא אלים, בכל גיל שהוא

זה נובע מחוסר יכולת לתקשר מילולית. אנשים עם סף תסכול נמוך, כלומר שחווים כישלון וישר מרגישים תסכול ולא יודעים איך לתעל את תחושות התסכול, למשל, הם דוגמא לאנשים שיהיו אלימים ברמה כזו או אחרת. אני לא פסיכולוגית ואין לי שום הכשרה מקצועית בתחום חינוכי אבל זה נראה לי מאוד הגיוני שיהיה אלים מי שלא יודע איך להסביר את עצמו מילולית.
 

קובינה

New member
לדעתי א``א להכליל.

אני בתור דוגמא. . . עד לפני חצי שנה הייתי אלים. בכל המובן. ולדעתי אצלי זה נבע מתוך שחשתי מושפל אני בן אדם שאוהב לשלוט. . . ולדעתי יש לי כושר ביטוי. . . .בדיבור מצוין. ומעלה. . .אבל בתור אחד שבא מהמעמד הנמוך. . . רציתי להראות שאני שולט. . . .לכן מי שלא מצא חן בעיני סתם. היה חוטף כאפה. . . .
 

Jen74

New member
מי שרוצה להראות שהוא שולט לא חייב לעשות זאת

במעשים, אפשר גם במילים. אני לא מתרגשת כשמקללים אותי, מבחינתי מילים זה רק לעשות רוח. כשמתחילים לצעוק עליי אז אני מתחילה להתגונן ואני לא מחכה שזה יגיע לאלימות פיסית. ברור שגם קללות זה לא לעניין אבל עדיין בין לקלל לבין לצעוק ועד להרים ידיים על בן אדם או אפילו להרים כלי נשק, יהיה זה סכין או אקדח, המרחק הוא גדול.
 
למעלה