אלוהים שלי

fantom

New member
אלוהים שלי ../images/Emo47.gif

אלוהים שלי רציתי שתדע כמה נהרגו אתמול בלי מודע 16 נשמות קבצת אליך לסף האים ידעת ששם היו גם ילדים וטף?? בסך הכל באו לבלות את חופשתם ואתה ביטלת את חרותם איך אתה מסתכל להם שמה בעניים אחרי שבאכזריות לקחתם לשמיים עם כל הכאב והפחד עומדים הם לפניך ושואלים הם בעניים פקוחות למה? למה? למה ריבון העולמים לקחת אותם למרומים קורבנות שעדיין לא חיו את חייהם ואתה גדעת את תיקוותיהם אין לנו נחמה ולא תקווה ילדים נשארו ללא אהבה משפחות שאיבדו יקירהם לא יסלחו ולא ישכחו די , נמאס לי לחרוז את התופת די , נמאס לי שאתה נותן לזה לקרות די , נמאס בכזאת קלות לקטוף פרחים ואנחנו עוד העם הנבחר עם הסגולה...........הא,הצחקת אותי
 

schizoid

New member
תשמע, פנטום

אני יכול להבין שאתה רוצה להביע את עצמך, אבל יש משהו שאתה צריך להבין אנחנו, שחיים פה, מוקפים בידיעות ובחדשות האלה 24 שעות ביממה ואם אני נכנס לפורום הזה אז זה לקצת היסח דעת, קצת פנטזיות. ואני לא רוצה להתקל בדברים כאלה להרוס את המצברוח. אז את ההתבטאויות שלך, אשמח אם תשמיע בפורומים אחרים. תחשוב על זה
 

fantom

New member
הפורום של כוווווולם ../images/Emo47.gif

כן חשבתי על זה טוב טוב ובתור חבר פורום וכאשר יש בעיה לאחד מחברי הפורום זה המקום לעלות את הבעיה וזה לא משנה אם זה לא הפורום הנכון ,אז ידידי הנכבד תגובתך היתה ממש תגובה סציומטית ואתה יכול פשוט מאד לא לקרא את ההודעה אף אחד לא עמד לך עם אקדח על הרקה והכריח אותך לקרא את כל ההודעות, פשוט תתעלם ותשאיר את התגובות הלא אוהדות לך לעצמך , מה גם שישראל מדינה דמוקרטית וכמובן כל אחד יכול לומר את דעתו ואף אחד לא יכפה על השני את רצונותיו אז שיהיה לך שבת שלום ומבורך ואל תשכח להתעלם
 

Nagini Potter

New member
תגובה

סליחה, אני לא חושבת שמישהו כפה עליך פה משהו סה"כ הוא הסביר לך למה לדעתו זה לא המקום הנכון לפרסם ואני חושבת נאה דורש נאה מקיים-זכות דיבור גם לתגובות שאתה לא אוהב. אין פה שום סוציומטיות...משום מה אתה רואה את זה כמתקפה אישית עליך, מתובלת בשנאה או משהו כזה בכל מקרה, אני שמחה שאתה חש פה שזה מקום עם אנשים שמעוניינים לשמוע אותך ואוהדים אותך. אבל, יש גם סיבה שזהו פורום סקס ולא פורום אחר רק נקודה למחשבה. ואל תחשוב שכל העולם נגדך, או איתך. חוץ מזה, כשאתה רואה כותרת של הודעה, אין שום דרך לדעת מה בפנים ולכן לא לפתוח אותה, נכון?
 

שילדס

New member
הכל לגיטימי ../images/Emo42.gif

הכל מותר לכתוב בפורום{במסגרת החוק כמובן} ואדרבה מי שיש לו משהו חשוב לומר ולא משנה איזה פורום זה מה יותר טוב מפורום בו הוא פעיל? גם בקורת זה דבר טוב אבל מה שנעשה פה זה ממש זילזול בכותב סך הכל כתב מה עובר עליו והבקורת היתה מזלזלת
 

fantom

New member
תודה שילדס ../images/Emo47.gif ../images/Emo39.gif ../images/Emo51.gif

 
למעלה