אלוהים ומאגיה....
אני כבר זמן רב מתעניינת במאגיה..(אני לא יודעת אם אתם זוכרים אותי אבל כבר כתבתי פה מספר פעמים..) השאלה שלי היא: אני אטאיסטית, לא מאמינה האלוהים, בעצם אני לא מאמינה בכלל בדתות. השאלה שלי היא, האם מישהו שהוא אטאיסט יכול גם לעסוק במאגיה. אני כן מאמינה בגורל, הגורל הוא סוג של ישות?? אני יכולה לעסוק במאגיה גם בלי אמונה?? אם לא, איך זה שאני דיי מפותחת בתחום המיסטי (לא כישופים, אבל אבנים, חלומות נבואיים וצלולים,נומרולוגיה וכמובן תחושת ה"דה ז'וו" <איך שלא כותבים את זה>) תודה על העזרה ליאור
אני כבר זמן רב מתעניינת במאגיה..(אני לא יודעת אם אתם זוכרים אותי אבל כבר כתבתי פה מספר פעמים..) השאלה שלי היא: אני אטאיסטית, לא מאמינה האלוהים, בעצם אני לא מאמינה בכלל בדתות. השאלה שלי היא, האם מישהו שהוא אטאיסט יכול גם לעסוק במאגיה. אני כן מאמינה בגורל, הגורל הוא סוג של ישות?? אני יכולה לעסוק במאגיה גם בלי אמונה?? אם לא, איך זה שאני דיי מפותחת בתחום המיסטי (לא כישופים, אבל אבנים, חלומות נבואיים וצלולים,נומרולוגיה וכמובן תחושת ה"דה ז'וו" <איך שלא כותבים את זה>) תודה על העזרה ליאור