אלה שאמרו על לינור שהיא רעה...

אלה שאמרו על לינור שהיא רעה...

איך היא רעה אם היא די תמימה? אם הייתה ערמומית כמו טל, היא הייתה מבחינה כמה נופרע לועגת לה וכמה נופרע מזלזלת בה ועובדה שהיא השאירה את נופרע בחמישיית הגמר. אילו רק ידעה איך נופרע, כמו טל, חיקתה את לינור עושה תנועות חושניות על הריצפה בלילה הקודם באמבטיה. לינור תהיה בשוק כשהתוכנית תסתיים ותגלה את הסיפור הזה. אני במקומה לא הייתי שותקת.

גם אחי, הבן אדם שהכי שונא אותה ועכשיו אפילו לא מתבייש להודות בזה בקול, גם אותו שמה לינור בחמישייה. מרטין אמרה לאחי היום: למה אמרת שכבר לא איכפת לך להגיד בקול מה אתה מרגיש כלפי לינור? והדגישה את "כבר לא", כאילו שכל הזמן הוא שנא את לינור רק ניסה להסתיר את זה ועכשיו כבר לא איכפת לו. מרטין שמה לב לכאלה דקויות, כאילו שהיא צופה מבחוץ על התוכנית. מרטין גם אמרה לטל ואחי שהיא לא מבינה למה הם נגדה, כי היא, מרטין, לא רואה בלינור שום רוע. מה עשתה טל אחרי זה? רצה לנופרע לספר לה מה אמרה מרטין. איזה חבורת זבל. מרטין אומרת משהו טוב על מישהו שהם שונאים ומיד הופכים את זה לרכילות רעה. אוי, הקנאה הקנאה....
בכל אופן, לינור יצאה מההעמדה להדחה הזאת, פריירית, אבל דווקא בגלל זה, התמימות שלה הרבה יותר בולטת וסימפטית מהרוע והתחמנות והערמומיות של נופרע/טל/אחי.
 

פלדי1

New member
אני חושבת שתמימותה היא מקור צרותיה

ולחשוב שטל מתארת אותה כמחפשת דם...
 
לינור יותר ממזוייפת והיא זו שפותחת על טל כל הזמן כמו שפתחה

על אחרים. זה רוב עיסוקה חוץ מריכילות, עינתוזים, עיפעופים ושעות על שעות על שעות בבריכה בימי שישי ושבת.
אכן רבת פעילות בבית.
 

Orre

New member
מה הבעיה שהיא בבריכה

יש בריכה אז מנצלים אותה...
 
למה לינור אגואיסטית? כי טל האינטליגנטית הגדולה קבעה כך?

בואי אני אסביר לך. למדתי קצת פסיכולוגיה. טל היא אישה לא נאה במיוחד. כנראה גם בתור ילדה לא הייתה נאה במיוחד. אני מודה: גם אני לא אישה נאה במיוחד. האמת היא שאפילו אימא שלי תמיד אמרה לי בשיא הכנות: תקשיבי ילדתי, מלכת יופי כבר לא תהיי, אז לפחות תלמדי הרבה, תלמדי מקצוע, תעשי תואר וכו' וכו' וכו'. שמעתי לעצתה כמובן. בגלל הכנות של אמי שלי, גדלתי ילדה מאושרת ושלמה עם עצמה בלי אף רגשי נחיתות. בנוסף לכך, לא רק שלא היו לי רגשי נחיתות, גם לא הייתי ממורמרת. ממירמור תמיד יוצא רוע. טל כנראה מנוותת את כל המרמור שלה לרוע צרוף. לינור, למרות שהיא תמימה בדברים מסוימים, איך היא יכולה שלא להרגיש את הקנאה של טל? ברור שתרגיש. לינור באמת אישה יפהפייה ונשים תמיד מקנאות (כמו שאומרת מרטין, שהיא עצמה לא מקנאה כי גם היא נאה למדי בעיקר לגילה), בעיקר נשים לא נאות למדי כמו טל. לכן, כל התגרות מצד לינור, בעיקר אחרי מה שקרה בלילה על רצפת האמבטיה וכל הארס והלעג וחוסר הכבוד לאדם אחר רק בגלל שהוא יפה או מענטז או מעפעף או כל בולשיט אחר שטל וחבריה וכמה אנשים בפורום נתפסים אליו כתירוץ עלוב, כל מה שקרה בלילה והמשיך גם למחרת ברעל שדנית ונופרע וטל הזינו איתו אחת את השנייה, כל זה הצדיק במיליון אחוזים את ההתגרות של לינור בטל.

כל זה הצדיק לא רק את ההתגרות של לינור בטל אלא את סוג ההתגרות שלה בטל. לינור יודעת שטל מתפוצצת שלינור יפה וסקסית ומנסה גם להיות סקסית, אז היא טראח בפנים של טל התחילה בכוונה לרקוד בסקסיות. גדולה מהחיים. עשתה בדיוק מה שצריך בשביל לנפנף בסקסיות מול הפרצוף של טל, אותה טל שנשכבה על רצפת האמבטיה וכמעט הגיעה לאורגזמה מכל תנועות הגירוי שעשתה בשביל ללעוג ללינור. מגיע לטל ובגדול!!!!

ואז קרה מה שלא הפתיע בכלל. האלימות של טל שוב באה לידי ביטוי. פעם זאת הייתה אלימות ברוטאלית, כלפי נופרע ועינב הקאניבליות, ופעם כלפי מיקי שלמזלו חולי סוכרת, גופתם נרקבת מהר (דברי טל), הפעם זאת הייתה אלימות פיזית עם שפיכת היין, ואם האח הגדול לא יסלק אותה מהבית אחרי שחודדה שפכה מים (ויין רבותי זה הרבה יותר מסתם מים, כי זה משאיר כתם שלא יורד) והוא זרק אותה מהבית, אז התוכנית הזאת פשוט פשטה את הרגל והאח הגדול צריך גם להיות מסולק מהבית ביחד עם ה"מוסריות" שלו.
 
כרגיל את מסלפת,כרגע ראינו איך לינור

מטנפת על טל ואומרת למרטין ,איזה חרא של אישה
טל,ואתמול אמרה עליה איכס של אישה.
אז תפנימי,לינור רכלנית,משמיצה ורכלנית.
 

Orre

New member
לא שהיא לא תגיד שטל היא רעה? זו האמת!

מה היא אמורה לעשות? לקבל סתירה וגם לתת לה את הלחי השניה?
 
למעלה