אלדד, התחתנת ?!? לא ידעתי מזה ?? מזל טוב !!!!!!!!!!!!
Z Zack DA New member 12/8/04 #1 אלדד, התחתנת ?!? ../images/Emo2.gif לא ידעתי מזה ?? מזל טוב !!!!!!!!!!!!
D DadleFish New member 13/8/04 #6 המממ מתי - 17/6, איך - בצורה הסטנדרטית במחוזותינו, מי - אשתי שתחיה, אלא מי?
D DadleFish New member 14/8/04 #11 הממממ תראה... ../images/Emo13.gif היה שם רב, היה בר, היה קייטרינג, הייתה תאורה, היו אורחים, היו משפחה... לא סטנדרטי?
הממממ תראה... ../images/Emo13.gif היה שם רב, היה בר, היה קייטרינג, הייתה תאורה, היו אורחים, היו משפחה... לא סטנדרטי?