אלדד, התחתנת ?!?

Zack DA

New member
אלדד, התחתנת ?!? ../images/Emo2.gif

לא ידעתי מזה ??
מזל טוב !!!!!!!!!!!!
 

DadleFish

New member
המממ

מתי - 17/6, איך - בצורה הסטנדרטית במחוזותינו, מי - אשתי שתחיה, אלא מי?
 

DNile

New member
נו...

הוא הפעיל את אשף החתונות...
מזל טוב אלדד!
 

DadleFish

New member
הממממ תראה... ../images/Emo13.gif

היה שם רב, היה בר, היה קייטרינג, הייתה תאורה, היו אורחים, היו משפחה... לא סטנדרטי?
 
למעלה