אלבומי בולים

YZguy

New member
אלבומי בולים

ברשותי אלבומי בולים מתקופת המנדט, שייכים לסבי שהיה מנוי בשירות הבולאי וכו' . מחפש מישהו אמין שיבדוק את ערכם. איך ניתן לדעת אם יש שם משהו ספציפי ששווה הרבה כסף? איך אוכל להיות בטוח שלא יעבדו עלי?
 
העניין די פשוט:

עלה על הטוסטוס שלך, סע לאלנבי 94 - במרתף, והראה את האלבום לדורון ממרכז הבולים. ישנם כמובן עוד סוחרי בולים אמינים, ולפני הכל - קרא את התשובה המפורטת ב"שאלות נפוצות".
 
כולל השורה על ספרי הארי פוטר? ../images/Emo12.gif

ואולי זה המקום לציין שהזמנתי את הארי פוטר החמישי בהזמנה מוקדמת. אני כבר לא יכולה לחכות!
 
השורה הזו זו חתימתו של הנער.

וכל מלה בה אמת, ישב שבוע עם כל ספר, וגמר אותם בבת אחת. והוא גם יודע לספר מה כתוב שם... החלטתי לא להזמין - יהיה בחנויות, וההבדל של עשרה שקלים לא מצדיק את ההיסטריה, את הריצה ואת הנסיעה למחסן של מיתוס לקחת את הספר ביום הראשון.
 

תמיר1991

New member
אני לא ממש מת על זה,

ואולי אלווה מחבר, אולי אקנה בסטימצקי, אולי בכלל בשבוע הספר... תמיר.
 
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף../images/Emo7.gif

מתי הספר החמישי יצא?!?! אה, וואלה... בעוד חודש
 

powo

New member
באנגלית

נעם איך אתה באנגלית .יכולתה להתחיל אצלנו אברהם
 
תיכף מסלקים אותנו לפורום "הארי פוטר

חברתי", אבל רק רציתי להגיד - שהיום הגדול הוא ה- 22 בדצמבר!
 

תמיר1991

New member
אני, שאלתי את נועם על האופניים...

גם הוא אוסף. אולי תוכלו להחליף. תמיר.
 
למעלה