אלבום כל הזמנים

מה טפשי בשאלה המקורית?

אני לא רואה בכך שום דבר טפשי. גם אם אין "מקור מוסמך" ואין "אלבום הכי טוב", עצם השאלה מראה שהאדם אוהב מוסיקה ומתעניין בה. במקום לקרוא לו בשמות גנאי ולרדת על כתיבתו - דבר מיותר לחלוטין ונוגד את רוח הפורום - למה לא להפוך את זה לדיון ענייני על מוסיקה, איכות, רייטינג ושאר ירקות?
 
אין ויכוח על זה שהוא אוהב מוזיקה

אחרת הוא לא היה שואל כאן. אני לא אוהב לטאטא בלאגן מתחת לשטיח, שמישהו שואל שאלות לא לעניין\שאי אפשר לענות עליהן, צריך לומר לו את זה, במקום להתעלם ממה שהוא שאל ולשנות את הנושא. על שאר ירקות אפשר לדבר בשרשורים אחרים או עם הירקן.
הדגשתי את זה משום שזאת לא תופעה חד פעמית בפורום. בקיצור, להשקיע קצת מחשבה מאחורי שאלות על מנת לשמור על רמת דיון גבוהה ואנטליגנטית. לא ירדתי עליו באופן ספציפי, התכוונתי להביע משהו על רמת הדיון שלפי דעתי בזמן האחרון במגמת ירידה, אפשר לעלות אותה רק אם אנשים ישקיעו מעט מחשבה מאחורי ההודעות שלהם.
 
על זה בדיוק אני חולקת

אין דבר כזה "שאלה לא לעניין". לא בפורום הזה. רמת הדיון לא קשורה לשאלה הפותחת את השרשור - אלא לתגובות אליה. מתקפה אישית מורידה את רמת השרשור, מרחיקה אנשים, וחסרת תוחלת.
 
אולי כדאי באמת שתחשוב

על איך ההתבטאות שלך נתפשת ע"י אחרים?. יש לי רושם שלעיתים קרובות אתה מתכוון לדבר אחד, אבל יוצא לך דבר אחר.
 
יש בעיות מההתבטאות שלי רק באינטרנט

כשאני כותב את הדברים. כשאני מתבטא בדיבור באותה צורה שאני כותב, אף אחד לא חושב שאני פותח ב"מתקפה" נגדו. זה אחד מהחסרונות של האינטרנט. אנשים מפרשים את הכתוב לפי הדמיון שלהם. מי שרוצה לדבר איתי ולשמוע איך אני מתבטא בדיבור מוזמן להתקשר אליי ...
 

afon

New member
ישירות וקוץ בה

אלעד, מאוד קל להתגונן מאחורי מושג הישירות ולהגיד ככה אני. חכם זה לא. ישירות היא נהדרת, חשובה, מצוינת, אמיתית! אבל לא תלך לסבתא שלי ותשאל אותה איך היה בשואה. פה הקוץ, והינה הישירות, כל דבר ניתן לעדן, לא כל דבר צריך לעדן, לכן ובעקבות אולי כדאי פשוט להפעיל שיקול דעת ולראות האם תובן הישירות שלך כהלכה. ואם הגעת למסקנה שאין מקום לשנות עכשיו תנסה לבדוק איך אתה תרגיש אם תגיע לפורום בירות ותשאל מה ההבדל בין בירת לאגר לבירת אייל. טיפש. טיפשי. אל תסתתר מאחורי האמיתיות והכנות, הן לא הוגנות ומורידות אותך רמה, תשתמש בהן כשצריך ואז הן יסיגו את המטרה, בשאר הזמן פשוט תנסה, למען הפורום. בע"פ ובכתב זה שני דברים שונים, צריך להפנים ולנסות להתאים את עצמך לכל מצב, ככה תשיג את המירב בהעברת הדיעה שלך, המסר שלך ויותר מזה בצורה שתגרום לאדם השני באמת לקחת אותם ברצינות. חוץ מזה הכול מצוין ולטעמי אתה אחד המשתתפים היותר מעניינים בפורום, אתה בהחלט מוסיף, הכול שאלה של איך.
 

FunkyMonk

New member
אבל יש כזה דבר כבוד לאחר

והוא המבדיל בין לשאול ניצולת שואה "איך היה בשואה", לבין לאמר לאיזה כותב אלמוני כי "אין מקור מוסמך להחליט איזה אלבום הוא הטוב ביותר בכל הזמנים". אמנם לא כך בדיוק נכתב, אבל מה זה משנה? אנחנו מדברים על הכוונה כאן.
 

afon

New member
נו באמת

אם לא נקצין מי יקצין? אני לא בקטע של ויכוחים חסרי טעם, מצטער. כתבתי מה שכתבתי, אני מקווה שאיפה שהוא בין המילים הצלחתי גם להעביר רעיון, אם לא... ביזבזתי דיו וירטואלי.
 
כמה דברים

קודם כל יש הבדלים בין הדוגמא שאתה נתת לבין השאלה של פותח השרשור. לדוגמא שאתה נתת יכול להיות בסיס לוגי במובנים מסויימים. לשאלה של פותח השרשור אין בסיס לוגי. כל מה שרציתי להבהיר הוא להפעיל מעט מחשבה כשפותחים שרשור, על מנת לשפר את הדיון בפורומים. שנית, צורת ההתבטאות שלי לא הייתה במקום, לפעמים אני פשוט לא שולט על הפה שלי, אני מודה ואני מצטער אם פותח השרשור נפגע מדבריי.
 

FunkyMonk

New member
מצטער שאני מפריע

אבל "כשהגעתי לכאן חשבתי שיש פה אנשים אנטליגנטים, ככל שהזמן עובר אני מבין שהמצב כאן בקרשים." זה לא בדיוק ה-דיון האינטיליגנטי.
 

CrazySheep1

New member
אני שמח שיש לי עם מי להזדהות :)

זאת אולי הפעם הראשונה בחיי שאני נתקל במישהו שבאמת חושב כמוני. כי אני חושב בצורה מאוד לא פשטנית ומאוד אמוציונלית, ואתה הצלחת לבטא את כל מה שאני חושב על מה ש התפתח מהשרשור הזה. תודה.
 

CrazySheep1

New member
ורק בשביל לחדד את שאלת הנושא

מכוון שלא הרבה הצליחו להבין את הכוונה האמיתית שלי, או שהצליחו ולא ציינו את זה, מלבד ציפציף. אז הכוונה שלי הייתה פחות או יותר לאלבום הכי אהוד/אהוב. מובן לי ואפילו מאוד שאין אף מקור מוסמך שיחול לקבוע אכויות של אלבומים. רציתי רק לדעת על סטטיסטיקה שנחשבת לאמינה על אהדה לאלבומים שנתפסים כהכי טובים ברוק. לטעמי הרואיים ביותר היו דארק סיד, אבי רוואד וזיגי סטרגסט ולכן העלתי אותם בהודעה שלי, וכמובן שהייתם יכולים להוסיף משלכם, כמו למשל קווין או לד זפלין. יום טוב לכולם.
 

MilkShack

New member
בשביל לראות את הדעות של הרבה אנשים

תיכנס לכל מיני דירוגים באינטרנט של אלבומים... הרבה מדרגים את הביטלס במקומות הראשונים.
 

לוסין

New member
חדשה בינתיים:)

ההתלבטות שלך היא מצויינת, בעיקר כי שלושת האלבומים הם גדולים. הנטייה שלי היא לשים את דארק סייד ראשון, אבי רוד שני, וזיגי סטארדסט שלישי. למרות שאני חושבת שגם Tommy של The Who הוא אלבום מצויין ומגיע לו גם מקום של כבוד. :)
 
למעלה