אלבום חדש - דרנגו
למי שאוהב פאנקדליק ורוצה קצת מוזיקה למוח... בקרוב מאוד... עניין של שבוע שבועיים. הוא יצא בחברת התקליטים הוותיקה INPSYDE MEDIA האיטלקית... שיהיה להם בהצלחה עם האלבום... אלבום ברמה יחסית טובה והציון הכללי לטעמי הוא 9 על מקוריות וסגנון יחודי... בכל זאת הוא לא מתאים לכל אחד ואני אומר את זה לפני שאתם מנסים... מי ששומע פול און שלא ינסה מראש. Derango - Tumult
למי שאוהב פאנקדליק ורוצה קצת מוזיקה למוח... בקרוב מאוד... עניין של שבוע שבועיים. הוא יצא בחברת התקליטים הוותיקה INPSYDE MEDIA האיטלקית... שיהיה להם בהצלחה עם האלבום... אלבום ברמה יחסית טובה והציון הכללי לטעמי הוא 9 על מקוריות וסגנון יחודי... בכל זאת הוא לא מתאים לכל אחד ואני אומר את זה לפני שאתם מנסים... מי ששומע פול און שלא ינסה מראש. Derango - Tumult