אלבום חדש - דרנגו

Spectrum

New member
אלבום חדש - דרנגו

למי שאוהב פאנקדליק ורוצה קצת מוזיקה למוח... בקרוב מאוד... עניין של שבוע שבועיים. הוא יצא בחברת התקליטים הוותיקה INPSYDE MEDIA האיטלקית... שיהיה להם בהצלחה עם האלבום... אלבום ברמה יחסית טובה והציון הכללי לטעמי הוא 9 על מקוריות וסגנון יחודי... בכל זאת הוא לא מתאים לכל אחד ואני אומר את זה לפני שאתם מנסים... מי ששומע פול און שלא ינסה מראש. Derango - Tumult
 

X Ripper

New member
איפה הפאנק פה בדיוק?

מקוריות....כבר נעשו דברים כאלה בעבר ע"י קסנמורף וסנדמן..... נחכה לאלבום המלא ונישמע....דמואים זה בכלל לא דרך טובה לשמוע אלבום
 

Spectrum

New member
סליחה?

קסנומורפ, סנדמן? אוקי.. שיהיה. יכול להיות, אני לא מצאתי את הקשר אבל לא שולל את זה יכול להיות שאצלך זה נקלט אחרת. פאנקדליק זה הסגנון והרקע... באלבום שהצגתי פה הם מביאים שילוב טוב של דארקנס עם פאנק, יצא טוב... האריקסונים (דרנגו)וותיקים ביצירת מוזיקה ככה שאני בטח לא מזלזל בהם ודווקא מעריך את המוזיקה שלהם. תתעמק קצת יותר בחומר שהם יצרו יש להם מה להציא... מלבד פסיי טראנס הם מציעים עוד דברים טובים שהם סביב האומנות הפסיכודאלית כמו ספייס, פסיבייאנט, ספאג'... בקשר לדמואיים... אני מדבר מהתרשמות מלאה... יש לי את האלבום ואני מביא את ההתרשמות שלי משמיעה מלאה של האלבום פעמיים.
 

X Ripper

New member
אני עדיין מחפש את

הפאנק גם Fאנק וגם Pאנק ולא מוצא שום דמיון כלל וכלל.....לפי הדמואים זה עדיין נישמע לי דארק לילי....אומנם פסיכאדלי אין ספק ....אבל עדיין דארק שלא מופק טוב מבחינת הסאונד.... נחכה לאלבום המלא וניתעמק עליו.....
 
למעלה