אלאניס היא גדולה!!!!!!!!
אבל אני לא מבין חוץ מהדיסק הענק של ג'גד ליטל פיל כמעט לא שמעתי ממנה. הדיסק האחרון שלה היה כישלון ואני מקווה שהדיסק החדש שלה יחזיר אותה למצעד ובגדול!! שמעתי שיר מהדיסק שלה שיצא כבר והוא נשמע להיט!!! אבל אם כבר הזכרתי את הדיסק ההוא שלה שזה להצלחה מרובה יש לי איפה שהו בבית גם את הדוידי של אחת מן ההופעות שלה וגם סט שיצא במהדורה מיוחדת(ואני חושב שגם ממוספרת) של כול הסינגלים של אותו דיסק מפורסם. אבל האמת הכי אהבהתי את הדיוידי מההופעה בעיקר את המאוחרי הקלעים... מישהו פה מבין על מה אני מדבר בכלל???..!!
אבל אני לא מבין חוץ מהדיסק הענק של ג'גד ליטל פיל כמעט לא שמעתי ממנה. הדיסק האחרון שלה היה כישלון ואני מקווה שהדיסק החדש שלה יחזיר אותה למצעד ובגדול!! שמעתי שיר מהדיסק שלה שיצא כבר והוא נשמע להיט!!! אבל אם כבר הזכרתי את הדיסק ההוא שלה שזה להצלחה מרובה יש לי איפה שהו בבית גם את הדוידי של אחת מן ההופעות שלה וגם סט שיצא במהדורה מיוחדת(ואני חושב שגם ממוספרת) של כול הסינגלים של אותו דיסק מפורסם. אבל האמת הכי אהבהתי את הדיוידי מההופעה בעיקר את המאוחרי הקלעים... מישהו פה מבין על מה אני מדבר בכלל???..!!