אך, התסכול

sgebay

New member
אך, התסכול

לטוס לציריך, לבלות בחדרי ישיבות ולחזור בטיסת הערב
כשאתה יודע שמסביבך האתרים כבר מושלגים וחלקם כבר פתוחים...
 

z x 7 r

New member
לא הייתה אפשרות לעשות את זה בסופ"ש? :)

עדיין, לפחות ראית את השלג מלמעלה?
 

ender wiggin

New member
נו חתמתם ?

 
למעלה