אך בגדאד קשורה למה שקורה עכשיו

אך בגדאד קשורה למה שקורה עכשיו


לא יעזור כלום, בגדאד היא אם כל ההתחלות, הכל חוזר לבגדאד בסופו של דבר.

כפי שחלק מכם כבר מבינים ויודעים, אני יש לי מחלה, מחלה בסיסית כזו, המחלה היא " אני מפחד שירביצו לי" " אני מפחד שיכניסו אותי לכלא " " אני מפחד שיהרגו אותי" ............ אלה מחלות שקיבלתי אותם מבגדאד, כי בבגדאד הייתי אזרח סוג בית, הייתי אזרת שהמשטרה לא ססה לעזרתו, הייתי אזרח שיכלו להכניסו לכלא לענות אותי ולהרוג אותי, מבלי שמישו יטרח לתת דין וחשבון, סתם הלך, סתם נפטרנו ממנו, הייתי שייך לאותם קבוצת אנשים שתלו אותם בכיכר מרכזית ורקדו מתחתיהם.
עליתי ארצה ונהייתי בן אדם חשוב, נהייתי בן אדם שאיכפת ממנו, שהמדינה נותנת דין וחשבון עליו.............נהייתי בן אדם חכמ עם דעות מרחיקות לכת, חופשי, אומר את אשר על ליבו.......... ואז פיתאום הם מחזיקים אותנו בתוך המקלטים, הם יורים עלינו ללא אבחנה, ימות מי שימות, וממש לא איכפת להם. פתאום חזרתי לתחושות של העבר, פיתאום מתחילים לשחק לי עם החופש שלי, מכריחים אותי להתחבא, להתכופף שוב פעם, אני שוב פעם בן אדם סוג ב',העיקר שייהרג, ............ אני מקווה שנדע לנצח את השלב הזה, ושנצא עוד יותר מחוזקים ומאמינים.

את האמת היא אני תלויי מאוד בגבורתם של אנשי הדרום, תלויי בהם אך שהם מתמודדים עם הצרה הזו. ובגבורתם, בעוצמתם, הם מאירים בשבילי את הדרך, הם כאילו באים אליי ואומרים לי אל תדאג أحنا قدها وقدود אחנא קדהא וקדוד, זה אמרה מצרית שאני לא יודע אך לתרגם אותה מבלי להרוס את עוצמתה.
 

Nazima9

New member
לסייחי בלבד


הצפונים של עיראק היו תמיד על המשמר והחזירו חג'ר לילדים שזרקו עליהם אבנים, לא כמו הפראנק
והאליאנסים המדלאלין,
ולא רק זה, בזמן הפרהוד שלא הגיע אליהם אבל שמעו עליו, הם התכוננו, ואפילו ילדים בני תשע למדו להכין דברים מתוכחמים.
אז ראית מה זה הצפונים..של עיראק
לא כמו הצפונים התל -אביבים, לפלפים

היהודים הצפונים של עיראק , אומנם היו עניים בכסף (ואנשי בירת בגדד קראו להם קמצנים, ולא הבינו שהם חיו במחסור
) אבל , היו אנשים טובים
וגם אמיצים |
, ומאכן ענדם זאיד או נאקצ


 
למעלה