אי שוויון.

LHOswald

New member
לא קשור

לשרשור או תגובה, אבל אין בעיה. לקח לך הרבה זמן. כן, אפשר, בבקשה. כבר איזה 18 שנים שאני מתעניין בנושא ולומד המון עליו. אני מנסה להבין מה קרה שם, ומה עשה שם אוסוולד בכל הסיפור. זאת תעלומה של מאה ה-20 לדעתי. בכל מקרה, בסיפור 2 דמויות מרכזיות. קנדי ואוסוולד. משפחת קנדי אני לא מחבב בטירוף, נגיד. ואוסוולד זה ניק די פרובוקטיבי וגורם לאנשים להכנס לדיונים על הנושא שכל-כך מעניין אותי. הנה, כמו עכשיו. למה אוסוולד? ובלה בלה בלה.
 

LHOswald

New member
יותר בסדר ממך מה שבטוח

מה את מקשקשת? הם עזבו את הבתים על פי בקשה מהמדינות הערביות זמנית, עד שהמדינות מסיימות למחוק את ישראל. ואיזה דיכוי? איזה נעליים? אני רוצה לראות שערבי עם תעודה כחולה יוותר עליה תמורת תעודה פלוצתינית. זה שהם נהרגים פי כמה מאיתנו רק מוכיח באיזה כמויות הם מתעסקים בטרור. אם להוציא מכמות ההרוגים משני הצדדים את המחבלים, היהס יהיה נראה לי מאה יהודים הרוגים על ערבי אחד. נכון, גם אצליהם נהרגים חפים מפשע, אבל זה כמעט תמיד בטעות. הם באים להרוג אזרחים מלכתחילה. שילחמו נגד הצבא, אז יהיה על מה לדבר. חוץ מזה, הערבים כבשו את ארץ ישראל בין שאר המקומות, ואנחנו שיחררנו אותה חזרה.
 

Rotema3

New member
שיחררת אותה?

מה קרה, אתה לוחם חופש? תעשה לי טובה, הודעה מלאה בשטויות והבלים. הם חיו כאן, אנחנו העפנו אותם, באופן ישיר או שלא, העובדה שאצלהם נרצחים רק מראה על מהלך מלוכלך של מדינת ישראל.
 

LHOswald

New member
העם היהודי חזר למולדתו,

תקראי לזה איך שנוח לך, סבבה? עוד מעט תתחילי להידבק לי לכל אות.
 

רולדההה

New member
אבל הערבים הישראלים הם לא האויב!

הם ישראלים, בדיוק כמוך וכמוני. מכורח ההכרה ומכוח ההגדרה. מכעיס אותי שזה רק למראית עין, כל עניין השוויון הזה. הבן, מדינת ישראל נתנה ב48 תעודות זהות כחולות למספר ישובים ערביים והפכה אותם לאזרחי המדינה. זה אומר שמגיעים להם כל הזכויות.
 

LHOswald

New member
נגיד

שקודם כל הם ערבים, הם קודם כל נאמנים לעם שלהם. די ברור איזה צד הם יבחרו בזמן של המלחמה. דבר שני - אין כזה דבר בשום מקום בעולם, זכויות ללא חובות. הם רוצים זכויות, אז שיעשו גם את החובות, כמו כולם .מה, הוא מתלונן? אז גם אני אתלונן. למה לעזאזל אני צריך לזרוק 3 שנים מחיי, בזמן שהוא כבר מתחיל את הלימודים שלו ועוד מתלונן? למה אני צריך לשלם מיסים והם לא? אז שלא יתלונן.
 
בטח שיש לו חובות, ואני בהחלט

בעד להוריד לאנשים זכויות אם הם לא מקיימים את החובות שהמדינה הטילה עליו כאזרחיה, אבל לפי מה שהבנתי הוא כן קיים את החובות וכן שירת אז העניין הזה לא רלוונטי.
 

LHOswald

New member
מאיפה לך

שהוא שירת? אני רואה בסוף של ההודעה שלו שהוא רוצה להתגייר, אומנם הוא יצטרך לשקר, כי הוא רוצה להתגייר לא מסיבות הרגילות שבגללם רוצים להתגייר. בכל מקרה, אני מאמין שיש אנשים טובים אצליהם בהחלט. לאנשים האלו יש לאפשר לשרת בצבא ולתת זכויות שוות. אגב, כולנו מודעים לבעית הגזענות בארץ. אך זאת לא רק בעיה בין יהודים וערבים, זאת גם בעיה בין יהודים עצמם. בין וותיקים לחדשים, בין מרוקאים, רוסים, אתיופים וכו`. אני חושב שהסיבה לגזענות בארץ די ברורה - זאת מדינת מהגרים מאוד מאוד צעירה(מה זה 57 שנה ברמה של המדינה? כלום, תינוקת), ועם הזמן הבעיה הזאת אמורה להעלם מעצמה, דוגמת מדינות מהגרים יותר וותיקות, כמו ארה"ב למשל.
 

One Echoe

New member
חבוב.

מדינת ישראל לא מרשה לערבים ישראליים לשרת בצבא, ולא להיפך. לדעתי צריך לעשות איזשהו תרומה של ערבים ישראליים שתקביל לצבא... לתרום מעצמם למען משהו. וסוף סוף אולי יהיה פה שוויון... אכן, הגזענות פה חוגגת. אנחנו הרי יהודים שבאו לכאן בשביל להתאחד, לא? ראיתי פה בפורום הרבה פעמים דתיים שאמרו שהם שונאים רוסים והם לא מבינים למה הביאו אותם.
 

LHOswald

New member
יופי

ולמדינת ישראל יש את הצבא הכי גדול בעולם שהיא ככה סתם לא מרשה לערבים לשרת? או שאולי יותר הגיוני להגיד שיש לצה"ל סיבה מאוד טובה לא לגייס אותם? כנראה שיש סיבה. ואני בטוח אף ערבי עדין לא נפטר מעצבים בגלל שצה"ל לא מגייס אותו. יש מעט ערבים שכן משרתים, ויש לא מעט בדואים שמשרתים. ככה שתמיד יכולים להמציא פתרון למי שרוצה לתרום למדינה כמו כל אזרח נורמלי בכל מדינה נורמלית. ולגבי גזענות כבר אמרתי. אתה יכול להיות בטוח, שהרבה רוסים לא סובלים דתיים, לא רק להיפך. ואני אומר את זה כרוסי. אגב לא צריך ללכת רחוק, אתה מתייחס לדתיים לא טוב גם, אז בבקשה. כל אחד פה לא סובל מישהו בגלל משהו, ולכולם יש סיבות.
 

רולדההה

New member
במדינה נורמלית, אגב ../images/Emo98.gif

גיוס הוא לא חובה. אבל זה טיעון טיפשי שצריך להתעלם ממנו בוודאי, לא?
 

LHOswald

New member
אין צורך

להסביר בטח שמדינת ישראל, בלי קשר להיותה נורמלית או לא, זה מקרה מאוד ספציפי שיש לדון לגופו. אם את לא מבינה שכאן מדובר במדינה צעירה ומיקרוסקופית שכל חייל פה שקול לאיזה גדוד במדינה אחרת, ובנוסף, מדובר מדינת יהודים, שזה כמעט שולל אפשרות של צבא שכירי חרב, ובנוסף מדינה מיקרוסקופית שמוקפת במדינות גדולות כולן כאחת עוינות כלפיה, אז מה את כן מבינה? אם נוותר על גיוס חובה כאן, אז מה ישאר מהצבא? ועניין של צבא מקצועי שמשרת תמורת כסף גם לא נראה סביר, למה כולם ימותו כאן מרעב, אין לנו כסף כמו לארה"ב.
 

רולדההה

New member
אני אמרתי משהו בגנות גיוס? ../images/Emo98.gif

לא, אמרתי שהלכה למעשה, רק בארץ ישראל, למיטב ידעתי, הגיוס הוא חובה. לי אישית אין בעיה אם זה, אני רק מחכה להתגייס. אתה דמגוג ולכן הטיעונים שלך מצוצים המאצבע. רק הדגתי על אחד מהם. יום טוב. ^___^
 

LHOswald

New member
אותו הדבר

במקרה של ישראל אין שום קשר בין גיוס חובה לבין נורמליות.
 

One Echoe

New member
חבוב.

אמרתי לך כבר, מדינת ישראל לא מרשה לערבים ישראליים להתגייס. וברור שישנן סיבות, כי הם ערבים. ואני מניח שצה"ל לא סומך על הערבים הישראליים. אני לא מדבר אל דתיים יפה? חתיכת חצוף. באיזו זכות אתה אומר את זה?! זה שראית אותי פה מתווכח עם כמה דתיים שזלזלו בי בצורה נוראית?! חצוף שכמותך. יש לי חברים דתיים וידידות דתיות שאני אוהב, וגם דודים דתיים. אני שונא את הדת עצמה, לא את הדתיים. אני לא גזעני, בניגוד אליך. והרבה דתיים יוכלו פה להגיד שאני ממש לא כמו שתיארת אותי, חתיכת חצוף. רוסים לא סובלים דתיים כנראה בגלל שהם קיבלו פה קיפוח. אני לא מבין איך אתה מסכים לזה, הרי כולנו יהודים, לא?! באנו לכאן בשביל להתאחד ולברוח מהאנטישמיות ואז יצרנו לעצמנו אנטישמיות חדשה?! לא יאמן!
 

LHOswald

New member
אתה עד כדי כך סינילי?

צה"ל לא מגייס ערבים בגלל שהם לא נאמנים למדינת יהודים. לא מגייס בגלל שהם ערבים? ומה עם בדואים? הם גם ערבים לכל דבר. עוד פעם אתה צבוע ומרגישים את זה בכל מילה. להזכיר את "הדתיים הורסים את המדינה"? זה משפט שאומר הרבה על מי שאומר אותו. או שתגיד שנפלט לך משפט אידיוטי, או שאתה לא סובל את הדתיים. לגבי רוסים. או שאתה סינילי, או שאתה חולה בצביעות בצורה סופנית. נראה לי השני. לא, לא כולנו יהודים. הרבה רוסים הם גוים שלא מרגישים שום שייכות ליהודים, אלה מרגישים את עצמם רוסים לכל דבר. אני טס לארץ מולדתי, אוקראינה, כל שנה, ואני רואה את זה טוב מאוד בשדא התעופה, ה"ישראלים" האלה. חלק מהם גם הביאו איתם אנטישמיות. חוץ מזה, אחרי 73 שנים של קומוניזם שאסר כל דת, זה מוסיף. אלה הם הסיבות, לא שום קיפוח שאתה דוחף לכל משפט בלי קשר. אגב, קח לך דוגמה טובה של חיים ללא דת - רוסיה הקומוניסטית. ועכשיו תענה לי, מה, הם חיו טוב ללא דת?
 

One Echoe

New member
אתה טיפש...

ונמאס לקרוא את הודעתיך הטיפשיות. צה"ל לא מגייס ערבים ישראליים מסיבות שונות ומגוונות, מה שבטוח-זו לא החלטה של הערבים הישראליים. הדתיים אכן הורסים ויהרסו את המדינה, ואני לא סובל את הדת, ולא את הדתיים. ולדעתי צריך למגר את הדת בדחיפות, במיוחד מארץ ישראל. ובקשר לרוסים, דיברתי על רוסים יהודים. ולא אחרת. אתה מדבר על קומוניזם, אני לא מדבר על קומוניזם, אלא על מדינה רווחת בלי דת. ראה הולנד.
 
למעלה