אי שוויון.

One Echoe

New member
נו, בדיוק.

זה הזלזול שלך. את כל הזמן מזלזלת. ואפילו עכשיו לא התייחסת למה שכתבתי בסוף
. וד"א, התכוונתי שאישה לא יכולה להתפלל עם הגברים בבית כנסת.
 

LHOswald

New member
אני לא מבין

אם זאת מדינה מסריחה, למה אתה חי כאן? כל אחד אם יתאמץ קצת יכול להגר לאן שבא לו.
 

One Echoe

New member
כמה סיבות.

קודם כל אין לי אפשרות לעזוב. דבר שני אני לא רוצה לעזוב. שלישי-אני אוהב את המדינה הזאת. רביעית-אני לא אעזוב, אני אשנה. אני לא בורח מהמדינה שלי כי יש בה חרא. כמו שאתה מכיר במעלות של המדינה שלך, תלמד להכיר גם בדברים הרעים שיש בה ואל תסתיר את זה למען הלאום. אל תהיה עבד של " מדינה "... המדינה נוצרה בשבילנו!!!
 

LHOswald

New member
יש הבדל גדול

בין להגיד במדינה שלי, כמו כל מדינה, ישנם בעיות, לבין לצעוק כל הזמן המינה הזאת דפוקה, מסריחה, מגעילה וכו`. מי שאומר את הדברים האלה לא רוצה בטובת המדינה, או שהוא ילד שלא מבין שהמשפטים האלה רק מזיקים לתדמית המדינה כלפי חוץ. אם אתה לא מעריך את עצמך, אף אחד לא יעריך אותך, להיפך, יזלזלו בך, ככה העולם עובד. בן אדם שמודע לבעיות שלו יגיד לעצמו - יש לי בעיות, צריך לעבוד על זה. או יש לי בעיות ונוח לי עם זה. זה נורמלי. אבל אחד שיגיד לסובבים אותו - אני חתיכת אידיוט, טיפש, לא הולך לי, אין לי מזל, כולם יזלזלו בו.
 

One Echoe

New member
../images/Emo128.gif במדינה שלנו

יש יותר מדי בעיות, שקשה לא לצעוק את זה. אתה לא תקבע מי הוא ילד שלא מבין, מי הוא כן, איזה משפטים צריך להגיד, ואיזה לא. עברת כל גבול. אתה בנאדם מגעיל מטונף וגזעני ואין לי שום רצון להמשיך ולהתדיין איתך.
 

LHOswald

New member
את זה כבר שמעתי

ממך כאן, המילה שלך שווה לכלום. כמו ששמעתי מרותם שהיא עוזבת את הפורום חה חה. אתם לא מרגשים אף אחד. ליד אתה מעיר לנופר שהיא מקללת כמו עבריין עם נסיון, ואצלך בקושי רואים הודעה בלי קללות. וזה עוד בלי להכנס לזה שאתה קופץ בין דעות כמו קופיקו, על זה כבר אמרו לך פה ראיתי. קיצר, יש לך טבע פלצני, מצטער.
 

One Echoe

New member
אוי, תסתום, טיפש.

אני מעדיף לקפוץ בין דיעות מאשר להישאר טיפש כמוך. חשבנו לעזוב את הפורום, אבל כל פעם שאנחנו רואים אנשים טיפשים כמוך שמזהמים את הפורום פשוט קשה לנו להשאיר אותו במצב הקשה הזה. מעבר לזה, שהזלזול טבוע בך בבסיס, למשל-פה, ופה. אנשים כמוך זו מצווה לקלל ולהעמיד אותם במקומם. גזעני מטונף.
 

LHOswald

New member
כבר הסברתי

שאני לא רואה לינקים מהפלאפון. לעניין. בן אדם שקופץ מדעות הלוך חזור מאה פעם בחודש הוא בדיחה. ובן אדם שאי אפשר לסמוך על המילה שלו גם. מה אתה מטיף לי יא בדרן. לך תדע, אולי מחר תפתיע אותנו באיזה דעה חדשה, ימנית-קיצונית, מה שכבר קרה לך. ומטונף תקרא לחבר שלך, בלאט. חה כמעט שכחתי שתגובה לפני אמרת שאתה מפסיק לדבר איתי, כבר פעם שניה. נו, לא ליצן?
 

One Echoe

New member
מי אתה שתשפוט אותי, יא גזעני

מטונף? אני הייתי ימני קיצוני?
התחלתי דרכי כשמאלני ועברתי למרכז, זה הכל. אפילו להמציא שטויות אתה לא יודע. אני אטיף לך עד מחר, עד שתלמד מה זה דרך ארץ. קשה להפסיק לדבר עם טיפשים.. הם תמיד מורידים אותך לרמה שלהם.
 

LHOswald

New member
שמע יא זוהמה בקטרילית

אתה רוצה לעשות תחרות קללות או מה? כדי שנפסיק לפני שימחקו את כל השרשור בגללנו. אין לי מחשב כאן כדי לחפש בפורום, אבל זכור לי טוב איזה תגובה שלך שהפילה רותם מהרגליים. בטח לא תגובה של איש מרכז.
 

One Echoe

New member
אני יודע למה אתה מתכוון.

זו לא הייתה רותם, אלא נופר. וזה היה כשטענתי שישראל היא לא מדינה כובשת. למעשה, כמעט תמיד טענתי כך. למעט חודשים מספר. תודה, בשם זוהמה בקטרילית.
 

LHOswald

New member
קודם כל

דיברתי על משהו אחר, יותר קיצוני, לא זכור לי עכשיו. דבר שני, איך זה מסתדר שמצד אחד אתה אומר שישראל לא מדינה כובשת, מצד שני אתה אומר שדופקים את השחורים(ערבים במקרה הזה), ובו זמנית אתה לא מכיר בסבל ההכי גדול שלהם לטענתם - הכיבוש? יש לך חורים בהגיון, וזה מה שקורה כשלא יכולים להחליט איפה רוצים להיות.
 

One Echoe

New member
על מה דיברת?

תראה לי הוכחות. איפה אמרתי משהו קיצוני? אתה כרגיל זורק שטויות לאוויר ומשפטים לא מבוססים. ישראל לא מדינה כובשת. ועדיין דופקים את הערבים ישראליים, כ"כ קשה לך להבין את זה?
 

LHOswald

New member
מה שאני זוכר

זה שהיא ענתה האם אתה באמת חושב ככה, ואתה ענית לה כן. יותר מזה, היא גם שאלה האם זה עדין גיל או שהחליפו אותו, ואני אמרתי שלגרסא הזאת יש יותר שכל. זה בטח היה משהו הרבה יותר קיצוני מישראל כובשת. תשאל אותה, אולי היא זוכרת מה אמרת בדיוק. תגיד לכל ערבי כאן שאתה חושב שמקפחים אותם אבל ישראל לא כובשת, יצחקו לך בפנים.
 

One Echoe

New member
קדימה. תיזכר.

תגיד לי מה אמרתי. כהרגלך, אתה זורק שטויות לאוויר. זה היה על הכיבוש, אני זוכר. בכל אופן, גם שינוי דיעות זה לא דבר רע. להיפך, זה מראה על חיפוש אמיתי וצדק. לכל ערבי ישראלי? אין בעיה.
 

LHOswald

New member
כולם משתנים

במהלך החיים. אבל לא 10 פעמים בחודש. חוץ מזה, זה לא הוויכוח ביננו ולא ממש מעניין. נעבור לשאר הנושאים כאן.
 
למעלה