אי קבלת מוצר

oferco5921

New member
אי קבלת מוצר

שלום! קניתי רמקולים של חברת שאוב לורנץ וערכת כבלים לקולנוע ביתי באתר נטאקשן. דבר ראשון אחד הרמקולים הגיע אלי כשהוא לא תקין והחברה מסרבת להגיע לביתי לבדוק את הרמקול ומאלצת אותי שאני אדם נכה להרים את הרמקול ששוקל 20 ק"ג לרדת איתו במדרגות להכניס אותו לרכב קטן ולהביאו אליהם למעבדה כדי שיבדקו אותו.למרות תחינתי שאיני מסוגל לבצע פעולה זו. דבר שני יחד עם הרמקולים הייתי אמור לקבל ערכה של כבלים איכותיים ומיוחדים שהזמנתי בתשלום נוסף לא הגיעו עם הרמקולים. לאחר שפניתי לחברה וביקשתי לקבל את הכבלים שהזמנתי הובטח לי שאקבל את המוצר בהקדם האפשרי. חיכיתי יום יומיים שבוע שבועיים התקשרתי עשרות פעמים והבטיחו לי שהעניין בטיפול וכל פעם הבטיחו לי שהמוצר נשלח באמצעות שליח מיוחד ואני ממתין כל יום וכל היום ולא יכול לצאת מהבית שמא יבוא השליח המושיע. השאלה היא מתי אני אקבל את המוצר ויהיה לי רמקול תקין- השנה או בשנה הבאה. אנא עיזרו לי. בתודה מראש עפר כהן טל.09-8919122 נייד: 058-202200
 

teen17

New member
הבעיה ידועה שהדברים לא מגיעים בזמן

אם לא בכלל ולא רק באתר הזה. פיתרון היחידי הוא לנג´ס להם את השכל ולשבת להם על הווריד ובעיקר תנסה להגיע לבכירים ביותר שמתעסקים עם זה למשל מנהלת המחלקה או תפקידים בכירים אחרים בהנהלת נטאקשן.
 

ginat

New member
התארגנות

האם ישנם גולשים/ות אחרים שנתקלו בבעיות דומות עם חברת נטאקשן? (הסיפור שווה כתבה אך ורק אם נצליח לאסוף מסה של תלונות כדי שנוכל להוכיח מגמתיות ולא טעות בודדת).
 

studentR

New member
לא נטאקשן אבל דברים אחרים

אני לא נתקלתי בבעיה עם זמני משלוחים ואני קונה הרבה מהם אבל מה שכן הבעיה הנפוצה היא אריזה עלובה של המוצרים כך שלא מעט פעמים האריזות מגיעות פגומות. וזה לא רק הם אלא אתרי מסחר רבים. כמו כן, פעמים רבות לא אורזים בכלל את המוצר ככה שכל העולם וחבריו חייבים לראות מה קנית. ושיש בעיה אז לך תתחיל לחפש עם מי לדבר ומה לעשות הרי אם אין נזק נראה לעין או אי פעולה של מכשיר לדוגמה אין לך על מה להתלונן אבל לך תדע אם לא נגרמו נזקים שלא נראים לעין. אם כבר מה שמפריע לי הוא דמי המשלוח!!! המוגזמים לחלוטין בחוברות המכרזים למיניהן (המכרז של המדינה, המכרז הכפול ושכמותם) 50, 75 ש"ח למוצרים קטנים??? שוד לאור יום! ומה זה לכל הרוחות דמי טיפול ביטוח ומשלוח? בשביל מה אז משלמים להם על הצעת המחיר? רשות הדואר מובילה חבילות ב- 25 ש"ח בצורה יעילה ומהירה - מה שמזכיר לי: מה זה אספקה תוך 21 ימי עבודה אולי כבר תביאו את זה שנה הבאה וזהו. מה מייצרים את המוצר ידנית? הכל זה ניסיון להרוויח עוד כמה שקלים. ועניין "מחירי השוק" במכרזים - מי בודק את זה, איפה?
 

R-E-L

New member
תגובה

אני קונה קבוע בנט-אקשן. המכזים שם נורא זולים אני כבר קניתי מחשב, מסך, מקפיא, וכלי עבודה דרכם. הכל כמובן יצא במחיר זול-שמרוב שהוא זול הוא מסנוור עיניים
לא נתקלתי בבעיה שהמוצר לא הגיע בזמן, והוא תמיד הגיע תקין. עכשיו תשמע, נטאקשן לא אחראית על המוצר, היא רק מפרסמת את המכרז, מי שאחראי על המוצר+משלוח היא החברה שמפרסמת את המוצר, אתה צריך לפנות אליה בטענות. לחברה שסיפקה לך את הרמקולים, שמפיצה אותה. הרמקול היה אמור להגיע אליך תקין עם הכבלים המיוחדים, אתה רשאי לטבוע אותם... אם הם שלחו לך רמקול לא תקין הם צריכים לבוא אליך ולהחליף אותו, זאת אומרת למה שאתה תשקיע כסף ומאמץ בלהחזיר להם את הרמקול. לדעתי אתה צריך לפנות לבכירים ביותר בחברה. תודה, אריאל (אין שום קשר ביני לבין נט-אקשן, אני רק לקוח מרוצה שלהם) R-E-L
 

amirchen

New member
אין מה לעשות...

שלום, מנסיוני הרב עם חברות בארץ, בשביל לקבל שירות טוב, אתה צריך רק דבר אחד והא: מ ז ל !!!! בארץ נוצר ובוא הלקוח הוא רק רווח לחנות, ולכן אין שום סיכוי לאחר שנוצל הרווח הנ"ל הלקוח כבר לא מעניין. את התיחסות זו של חברות למניהן יש לעקור מהשורש, אני לא רואה שום סיבה שאנו הלקוחות נשלם ע"כ. אני בעד הצבעה ברגליים כל לקוח שלא מקבל שירות, פשוט ידרוש אותו ואז.... לא תהיה לחברות ברירה אלא להתיחס אלינו הלקוחות כהגדרה - לקוחות. לסיכום, אם אתה רוצה שירות ושיבואו לטפל לך ברמקולים, וכמו כן לחבר לך אותם עם הכבלים המיוחדים ששילמתה בכספך הטוב, רק תתקשר לשרות לקוחות ותבקש, לאחר תתקשר למנהלים, ואם זה לא עוזר תתחיל לכתוב מכתבים - המלצה תצרף העתק למועצה לצרכנות. ואז תראה איך השירות ניתן לך. אני מודע לעובדה שזו עבודה קשה, אך לצערי הרב במדינה שלנו אין ברירה. נ.ב. אתר נטאקשן הינו אתר תיווך בלבד, אין לו שום קשר לחברות המפרסמות בו. כל התלונות צריכות להיות מופנות לחנות ממנה קניתה את המוצר. אבל זה לא יזיק גם להטריד אותם הרי בכ"ז יש להם רווח תיווך, אולי הם יכולים גם לעזור.
 
למעלה