אי הבנה ......
הילד שלי נמצא במסגרת קטנה חמודה וטובה במסגרת הגן יש טיפולים פרא רפואיים. לפני מספר חודשים לאחר שהילד שלי אובחן היה קשה מאוד לצוות הגן לטפל בילד.אך עם נכונות מצד הגננת והצוות שעובד שם וכמובן הסייעת הילד התקדם מהר מאוד. אני רוצה לציין שרציתי להרשם לגן גם לשנה הבאה אך מכייון שהילד שלי היה חולה פיספסתי ואני מחכה שיתפנה מקום. שם הגן הוא המתנס והוא גן מצויין אני ממליץ בחום.
הילד שלי נמצא במסגרת קטנה חמודה וטובה במסגרת הגן יש טיפולים פרא רפואיים. לפני מספר חודשים לאחר שהילד שלי אובחן היה קשה מאוד לצוות הגן לטפל בילד.אך עם נכונות מצד הגננת והצוות שעובד שם וכמובן הסייעת הילד התקדם מהר מאוד. אני רוצה לציין שרציתי להרשם לגן גם לשנה הבאה אך מכייון שהילד שלי היה חולה פיספסתי ואני מחכה שיתפנה מקום. שם הגן הוא המתנס והוא גן מצויין אני ממליץ בחום.