אי גיוס מטעמי דת!

Nofar20079

New member
אי גיוס מטעמי דת!

שלום אני בן 17 ולמדתי בישיבה ,עכשיו כבר לא ! הגיע לי צו ראשון לעוד שבועיים ואני לא מעוניין להתגייס אלא לקבל פטור! איך עושים את זה?
 
זה פורום שמעודד גיוס... אז אתה מצפה

שנגיד לך איך משתמטים מהצבא? התשובה שלי... דת זאת לא סיבה לא לשרת את המדינה.... תתגייס!
 

yotaml

New member
תחתום על המסמך "תורתו אמונתו"

נראה לי שדרך לשכת גיוס.
 

הילה 1988

New member
מה הבעיה שלך שתיתרום משו למדינה?...

אתה חי במדינה הזאת והיא תורמת לך כל החיים שלך. אז למה שלא תלך ותעשה צבא תיתרום בחזרה? אני למרות שאני דתיה רציתי נורא צבא ההורים היתנגדו אבל הלכת לשרות לאומי שזה דומה אבל למרות שלא ממש אותו הדבר אבל בכל זאת אני תורמת. לא תמות מזה.
 
סלח לי אבל אתה חצוף!!

יש מלא דתיים בצבא והם משרתים למרות שהם דתיים למרות שזה בכלל לא צריך להפריע הצבא שומר על כשרות ושומר על השבת חוץ מדברים שאין מה לעשות ואי אפשר לוותר עליהם!!! כמו כל אזרח אתה חיייב לשרת בצבא וזה מעצבן שזה לא ככה שלא כולם מתגייסים! מעצבן שאנשים שיש להם פטור מתעקשים לשרת ואחרים כמוך למשל מתחמקים!!!!
 
למעלה