אי א פ ש ר יותררררררררר

elninyo

New member
אי א פ ש ר יותררררררררר../images/Emo101.gif

כל השבוע הצננT מינהמזגן ..טישיו . וניחרנתי..ללא הפסקה ..
לא יכולתי להזיז עצם מעצמותיי הרכות. מביט על ערוץ הטבע..ממש על טיבעי..לא ייאמן..תיכף ומיד אזרתי בגד ים לעור ביצותיי רק כך הרגשתי מוגן. חשתי ללא .. וביצותיי עם..ובסל, כל ביצה בפינת שמורת פינאלאת איל עאסל. מי יודע ? מתי יום ביוץ חל אצל הגברים??? בכלל ,,מדוע יש ביצים בשולחן הסדר?? תשובה נכונה..תזכה בנסיעה לתנובה ומשם למוכר הביצים השכונתי של יום שישי..
ביצצצים ביצצצים... וכך דוהר לו הטנדר..הירוק..של הטונסשי מהמושב..ביצצצצציםםםם..זה לא גידי..??? וואלא יש אחד עושה אותו טנדר. אחרי ימי צינון לא קלים ,חש סופ סופ את הביציים.. חששתי שמא הולכת להיות דגירה ובקיעה.. אני חושפ יש חום וציוץ.. היקיתי והיקיתי..דיי אני חושב הולך להזעיק עו"ד..שיכין
. כולא רציתי שתקחו
.. "על זה רציתי לדבר .. מצידי אני אדבר אתם תיכתבו.." גלושק´ה..יא צ´ילבא איך הפחדת אותי עם הצעקות..מה קרה לך??? ככה ניכנסים..?? אממממא יופי.. בפעם הבאה תקישי..תיזדהי..הציגי זכויות יוצרים..
ו..
 

גל ים..

New member
נשמהההההההההה שרק תהיה לי בריא

סוף סוף פנים מוכרות ...כבר נבהלתי מה זה מאיפה באו כל המשוגעים האלו...פספרטו מה זה דרכון ולאן הוא נוסע???וכל השמות האחרים מי אלו ולמה כולם פה???מה קרה חסר פורומים אחרים .?? איפה כולםםםםםםםםםםםםםםםםם ??? איפה השירים הסיפורים האגדות איפה צאר הנשמה של הפורום.?? מה קורה פה פחד מוות להכנס... בדקתי כתוב על הדלת ארבעים אבל אף אחד לא מוכר...נבהלתי בחיי נשבעת לך ממש מפחיד להכנס לבית זר לא מוכר... רוצה את דיירי הבית הקודמים .... השכנים נאים בעייניי הדיירים הגינה הכל... מה זה כל החיזבלונים האלו זה הכל בגלל צאר שכתב על דירה להשכיר והביא לי את נסראללה ומשפחתו.....!!!!!!
 

elninyo

New member
גלושק´ה..אל תפחאדי....אני

מאחורייך.. ופיחו היקר/ה..למי/למה בדיוק התכוונת??
 

elninyo

New member
או שמא ל../images/Emo96.gif lis ..../images/Emo140.gif ??

רצית לאמר..ולא היה לך את מי לשאול??
 

elninyo

New member
או לבוקר טוב עם ../images/Emo45.gif../images/Emo96.gif

שנערבב..
או עם
לרוויה..לבריאות.. זה חם???
 

גל ים..

New member
לפחד אני ???מואההההההה ../images/Emo8.gif

כל עוד אתה והוריקן פה אני רגועה...חבורת מפגרים אף פעם לא גרמה לי לפחד ...אדם ישר לא מפחד מכלום רק מאלוהיו!!!! יאללה קפה בסבבה לכולם... ובואו נזרוק את כל המפגרים שיש פה כי חבל להרוס מקום מקסים כזה בגלל שרצים!!!
 

elninyo

New member
גלושק´א..לפעמים כשזורקים מילים

קשה להשיבן!!! לאט..בסבלנות..איזי..לא להתרגז.. שנעשה
??
 

elninyo

New member
רגע גל..על חידת ה ../images/Emo96.gif ??

עלמוני?? ..עלמוני..?.??
 

גל ים..

New member
איפה הוריקן וצאר??? ומה שלומך דייג

להוריקן מתגעגעת מאוד כי מזמן לא שמעתי מה שלומו...וצאר מתגעגעת לשיריו ..ובכלל מה שלומך דייג יקר??
 
elninyo......./images/Emo140.gif

כמה שמנסה אותך להבין, נבצרה ממני היכולת הזאת, כותב וכותב קוראת וקוראת, אבל מאומה, וכל פעם מחדש, כתיבתך תעלומה, לא יודעת מה רצונך להביע, מה כוונתך, מה מסתתר מאחורי המילים, כלום, ואומרים עלי שאני חכמה, אבל, איתך, לא יכולה, אפילו המילים לפעמים לא מובנים, קל וחומר הכוונה, אז אולי בשביל אותם אלה שמנסים, ורוצים, או שתעזור לנו להבין, או שתפסיק. אבל באמת ובתמים אני מתכוונת לכך, ואין בכוונתי לפגוע, ואני יודעת שאתה הרי בסדר, כי הרי בגללך הפורום הזה נורמלי, ובגללך הפך המנהל להיות מנהל, ובגללך יש טוב בעולם, אז אנא, בלי להפגע, ובלי שנשמות טובות כאן, תצאנה מגידרן להגן עליך, כי כבר אמרתי, לא לפגוע באתי. תודה.
 

elninyo

New member
אף אני לא הבינותי..חיכיתי..חיכיתי

מדוע שתקתם עד כה??? סחטיין חולמת ..כל הכבוד. וכלל לא ניפגע..הרי..חיכיתי.. אך!!!!..יש אמירה מאחורי כל.."שירבוט" ואת אחלא, חולמת אותי..שלא אתעורר בכלל..
 
למעלה