אי אפשר ככה יותר
בהתחלה... אולם קורס- למעלה מ- 20 הרוגים. אחר כך... פיצוץ בחדר- שוב המון נפגעיפ. אתמול בלילה... מכונית תופת כמה מטרים מהבית- למזלנו אין נפגעים. ועכשיו.. עוד בום- אני עדיין לא יודעת את הנזקים. רק כרגע שמעתי בום ענק ממרכז העיר. אוף... אי אפשר ככה יותר. אני כבר לא רוצה לצאת מהבית.
בהתחלה... אולם קורס- למעלה מ- 20 הרוגים. אחר כך... פיצוץ בחדר- שוב המון נפגעיפ. אתמול בלילה... מכונית תופת כמה מטרים מהבית- למזלנו אין נפגעים. ועכשיו.. עוד בום- אני עדיין לא יודעת את הנזקים. רק כרגע שמעתי בום ענק ממרכז העיר. אוף... אי אפשר ככה יותר. אני כבר לא רוצה לצאת מהבית.