איתי המתוק פרסם בפייסבוק שלו הודעת תודה

gliterbaby

New member
איתי המתוק פרסם בפייסבוק שלו הודעת תודה


"
חברים יקרים שלי,

אחרי יום וחצי שאני בבית, אני רק מתחיל לעכל את כל מה שהלך פה ואת כל מה שנעשה בשבילי בזמן שהייתי סגור בבית האח הגדול. אני רוצה להודות לכולכם, כל מי שתמך, עשה, שכנע, נלחם, סימס. יש משהו מאוד לא הוגן בתוכנית הזאת - אני הייתי נעול בתוך בית מנותק מהעולם בעוד שאתם פה סופגים הכל, חיים את הכל, ועובדים קשה
למעני בעצם, למען ההצלחה שלי.
אני מרגיש חסר אונים מול הרצון להוקיר תודה לכולם כמו שצריך, והידיעה שלמעשה לעולם לא אוכל לעשות זאת בצורה שמגיעה לכם. אני מתחיל ליצור קשר עם אנשים באופן אישי ואני מקווה להגיע לכולם כמה שיותר מהר, בהזדמנות זו אגב תבינו שיש לנו הרבה צילומים וראיונות בימים האלה ואני מוצף בטלפונים ולא תמיד אני יכול לענות או לחזור לכולם מתי שאני רוצה. אבל אני מבטיח לחזור לכולם בימים הקרובים.

אני מקבל כל-כך הרבה אהבה ופרגון ביומיים האלה שאני בחוץ,
מאנשים שאני מכיר וגם מהרבה אנשים שאני לא מכיר, הכל נראה כ"כ הזוי ותלוש מהמציאות.
המסר החשוב שרציתי להעביר עכשיו הוא שלא הייתי מגיע לאן שהגעתי, ועושה היסטוריה בתוכנית, בלעדיכם ובלי המון אנשים שאיני מכיר וכנראה לעולם גם לא אכיר.
אתם נלחמתם, אתם סימסתם, אתם אהבתם, ועל כך אני אסיר תודה. ונרגש מהמקומות הכי עמוקים בליבי.

אני יודע גם שלא תמיד אהבתם את הצורה בה התנהגתי ופעלתי בתוכנית, וזה בסדר. חשוב שתבינו שמהרגע שנסגרות הדלתות מאחוריך ואתה בתוך בית האח הגדול, אתה נכנס לעולם חדש, מסובך, ומורכב, שבו אתה רק מנסה לשרוד ולהישאר מי שאתה, להישאר איתי.
פעלתי תמיד לפי מה שהלב שלי אמר לי, גם אם לפעמים זה היה מאוד קשה. אני מקווה שתצליחו להבין את זה.

אני אוהב אתכם, תודה רבה על הכל. אין לי מילים, פשוט תודה"

איזה בחור מקסים הוא...
 
למעלה