איתחול IPAQ IPAQ שלי נזנח לשבועיים(לא באשמתי, וכשניסיתי לסנכרן אותו אז הכאילו כל החומר שהיה אליו נמחק, המחשב לא מזהה אותו ואני לא יודעה מה לעשות בבקשה עזרו תודה