איתחול IPAQ

shesek75

New member
איתחול IPAQ

IPAQ שלי נזנח לשבועיים(לא באשמתי, וכשניסיתי לסנכרן אותו אז הכאילו כל החומר שהיה אליו נמחק, המחשב לא מזהה אותו ואני לא יודעה מה לעשות בבקשה עזרו תודה
 

castroman

New member
כנראה בטרית הגיבוי נגמרה

אם כן המכשיר הוא "חדש" הוא נמחק כולו - ואם אין לך גיבוי כלשהו אין ממש איך לעזור.
 

2cookie

New member
אין לו סוללת גיבוי

הוא משאיר אחוזים בודדים מהסוללה הראשית.
 

raananta

New member
אז איך המידע לא נעלם

כאשר מחליפים סוללה...אני מדבר על 2210/15.
 

AYELET1

New member
עד כמה שזכור לי

יכול להשאר מתח בכבלים גם לאחר ההוצאה של מקור החשמל. השאלה רק כמה זמן ישמר המידע (כלומר תוך כמה זמן יתפרק המתח החשמלי.)
 

2cookie

New member
כי יש לו סוללת גיבוי

דיברתי על המכשירים מהדורות הקודמים שאי אפשר להחליף בהם סוללה.
 

raananta

New member
קיבלתי והפנמתי ../images/Emo45.gif

פשוט לא דיברו כלל על דגמים בשרשור הזה... וזה היה נשמע לי לא הגיוני. איילת, מה שאמרת מעניין אם כי לא נשמע לי שזה מה שחברות גדולות יסתמכו עליו בזמן החלפת סוללה.
 
למעלה