איש אישה שטן

מיכל 1

New member
איש אישה שטן



עכשיו אני רואה אותך יושב בין כרמי היין יושב שם לבדך ועיניך לשמים עכשיו אני רואה אותך במלא מערומך עומד שם ומביט שואל שאלותיך ואתה יפה כמלאך תמים כזה שלא ידע אשה ובעיניך הגדולות אני רואה את כאבך והכאב עמוק הוא וחוצה ימים ומתערטל בדמעותיך - כמים עכורים וזרועותיך הפרושות לשמים כמהות ליד אשה אשר תבא - ותחבר לזכרותך וגוף אחד תהיו שניכם ללמוד רזי עולם - בלחש מתיקות של פחד נעלם - ואז - בדממת המוות הגיעה האשה אך בת שטן היא ולא תדע - ועניה הבורקות יובילו - אבדון ובישום גופה הקר כמוהו שיכרון ואת העונג שתרגיש לא יחליף כאב כי אם מוות מרחף - על לב דואב ועיניך החומות מביטות מיוסרות ואשת השטן עושה בם עוויתות אך - העונג הפושט בעוצמת גבריותך הוא זה שיובילך לתהום אחריתך...
 

אורית 36

New member
שטן?



עכשיו למען האמת... אני קצת חוששת. זאת האהבה שרצינו? זה העונג? זו החושניות? זה הפיתוי? לא יודעת... אותי זה קצת מפחיד אורית 36
 

יובלל

New member
אושר....



אם,הגעגוע כל כך מכאיב, זאת אהבה? אז, אתבצר ביסוריי עד בלי דיי. אם,לחוש תשוקה זה החטא? אז,ארקום לי שרשרת חטאים אם,תבקש להצהיר אהבה בשמה אז,אחלום להיות בה תמיד. לאורית היקרה שלך יובלל
 

magic

New member
יפה B-)



לכל מטבע 2 צדדים זהו סדר הדברים יפה תיארת איך המצב עשוי להשתנות בעיקר כשמדובר ביחסי כוחות
 
למעלה