אישה שהולכת לג'יגולו ומשלמת לו כסף על סקס

אוי ואבוי, בלקמטאל. אמנם לזכר איבר חיצוני והואגינה הנשית

היא איבר פנימי (אסור אסור לנו לשכוח את האיבר החיצוני הנשי - השפתיים החיצוניות והפנימיות + החביונית, שזכרים כנראה רופאים המציאו לה את השם המשונה דגדגן). אבל ההצגה של יחסי מין כ"חדירה" של זכר ו"היחדרות" של האשה היא הצגת דברים שוביניסטית זיכרית אלימה , ובהתאם נשית-מזוכיסטית. היא השראת מנטליות אלימה עלינו (ועליהם), לא עובדות כשלעצמן. אני הלא יכולה להציג את יחסי המין כ"בליעת" האיבר הזכרי על ידי האיבר הנשי. אני יכולה להציג את כל הפעולה ככזו בה הזכר סוחט את עצמו ממיציו, והאשה בהחלט מסייעת לו. יש פה הזדווגות - כניסת איבר חיצוני זיכרי לאיבר פנימי נשי (וזאת משום שהזיכריות היא המשרתת של הניקביות - הואגינה היא קדומה יותר מהפין בהתפתחות הטבע, וכשהופיעו היונקים, עם הרחם וגידול הצאצא בתוך הגוף, התפתח הפין כמעביר הזרע לתוך הגוף.ממש משרת, עזר-כנגד. ) אם מתייחסים לכך כפעולה אלימה - שזו התייחסות זיכרית מנוולת, פטריארכלית - גם מכנים זאת "חדירה". זכר שמגלה מנטליות כזו, הייתי מתרחקת ממנו לקילומטרים. ואם ההתייחסות האיומה הזו קנתה שביתה בנפשי, הייתי הולכת לסקסולוגית ולפסיכולוגית לקבל טיפול מציל.
 

Berethor

New member


 

BlackMetal6

New member
פירוש ההגדרה "חדירה" היא שפשוט הזכר נכנס

ואי אפשר להתכחש לכך שהזכר באמת נכנס לתוך גופה של האישה עם האיבר שלו במהלך קיום יחסי מין
 
השימוש במילים קובע את המנטליות. אתה לא מרגיש את האלימות

והאיום במילה זו, אני כן. אני מעדיפה אם כן להשתמש במילה היבלעות! מה תגיד על זה? ולעצם יחסי המין לקרוא "סחיטה". מה תגיד על זה?
 
אוי, פניתי ל"אתה". לא שמתי לב שזו בלקמטאל בכלל. אני מתפלאה

על נשים שלא תופסות את האלימות והאיום במילה המזויינת "חדירה".
 

Berethor

New member
פנתרית צודקת לדעתי, המושג "חדירה" מקביל למושג "היבלעות"

זה בעיקר עניין של השקפת עולם ואידיאולוגיה. נכנס וחודר זה לא בדיוק אותה משמעות, הרעיון מאחורי חדירה הוא של כניסה לא רצויה עבור הצד השני, וגם פגיעה מסוימת בצד השני, חדירה זה מושג שמשתמשים בו יותר בלחימה, הסכין חדרה למישהו לגוף, הפגז חדר את השריון וכו. ככה שהמושג חדירה שכלעצמו הוא בעל מטען שלילי, והוא מעודד את השקפת העולם שאת מייצגת שכביכול הגבר "שולט" על האישה ביחסי מין, והאישה תמיד "מנוצלת". פנתרית מצידה הביאה לך את הגישה ההפוכה, של בליעה, זאת אומרת במקום לחשוב שהאיבר של הגבר חודר, היא מאמינה שהאיבר של הגבר נבלע, כאילו מדובר בפרי, וגם מיציו נסחטים ממנו, כל זה גם הגיוני אם תחשבי על זה לעומק, באופן אירוני גם להרבה פרות יש זרעים, אז אפילו בכך זה דומה, אז למעשה הגבר "משרת" את האישה כדי שתוכל לשתול זרעים "בגינה", כאילו היה גם "כלי גינון".
 
חחחחח. לא רע. בדבר אחד טעית (השכלה ברתור! השכלה!). הזרעים

של הצמח הם בעיקר היצירה של איברי הפרח הניקביים. למעשה, זרע הצמח נוצר ע"י כך שהאבקה הזיכרית והביצית הניקבית מתמזגים. כמו בבעלי חיים! שהזרעון הזיכרי והביצית הניקבית מתמזגים. וכמו בבעלי החיים, תרומת הביצית הניקבית בצמח לזרע שנוצר היא גדולה יותר מתרומת האבקה (הזרעון) הזיכרית.
 

Berethor

New member
אולי, אבל האנלוגיה שעשיתי זה לא לפרחים אלא לשותלות


מלבד זאת אני לא יכנס שוב לוויכוח איתך על מי תורם יותר, בסופו של דבר שני הצדדים תורמים ברבייה זוויגית.

"רבייה זוויגית (או מינית) היא רבייה באמצעות התלכדות של שני תאי מין (גמטות) לתא אחד אשר תכונותיו מורכבות מתכונות שני תאי המין. ברבייה זוויגית לאורגניזם החדש שני הורים: זכר ונקבה. תא מין נוצר באמצעות חלוקת תא ייחודית בשם מיוזה ("חלוקת הפחתה"), שבה מתחלק התא בדומה למיטוזה אך נעשות שתי חלוקות, ללא הכפלה נוספת של המידע התורשתי בתאים, כך שנוצרים ארבעה תאי צאצא, כשבכל אחד מהם מחצית מן החומר התורשתי של אותו זן."

"רבייה אל-זוויגית (או אל-מינית) היא תהליך ביולוגי שבו יצור יוצר העתק של עצמו הזהה לו מבחינה גנטית (למעט מוטציות), מבלי שיהיה מעורב בתהליך חומר גנטי מיצור אחר."

http://he.wikipedia.org/wiki/רבייה#...9C-.D7.96.D7.95.D7.95.D7.99.D7.92.D7.99.D7.AA

 
שמע, החומר התורשתי זה לא כל מה שתא המין תורם לעובר (אם כי

הזכרים מדגישים כל הזמן את האספקט הזה, למעשה מדברים רק עליו. וברור למה: זה כל מה שהם תורמים לעובר). מציעה לך, מתוך סקרנות או לפחות כדי להיות משכיל באמת, לחפש על תרומת הביצית לעובר. (מבנה הביצית, והפעולה שלה).
אגב, האשה תורמת גם חומר תורשתי הנמצא בגופיפים הנקראים מיטוכונדריות. וזאת מעבר לחומר התורשתי הנמצא בגרעין.

בקשר לאנלוגיה שלך, רצוי מאד מאד שאנשים לא יתבלבלו בגלל המילה "זרע" בה משתמשים גם לזרעי הצמחים וגם לזרעוני הזכר בבעלי החיים. אנשים חסרי השכלה מספקת מתבלבלים מיד, ומעוותים לגמרי את העובדות.
אם רוצים, אז האשה, כן, "שותלת" את הזרעון בביצית שלה, חחחחחחחח.
 
ברתור, דיברתי פעם עם אשה מקסימה (פסיכולוגית ארגונית) והיא

השתמשה במילה שגם אני חשבתי עליה: התמזגות.
 

Berethor

New member
אכן, זה המושג הניטרלי, שלא בעייתי כלפי אף צד

יש לציין שגם ביהדות יש מושגים דומים, כגון "התייחדות" או "יחסי אישות", המושג ביהדות שנקרא "בעילה", בעיקר משתמשים בו לתיאור של יחסים שליליים, בחוק כיום זה מתייחס לתיאור של יחסים אסורים, והמילה בעילה מאוד דומה למילה חדירה, יש להן מטען שלילי דומה, אם כי חדירה אפילו יותר שלילית כל הנראה משום שכפי שציינתי במילה חדירה משתמשים בדרך כלל גם לתיאור דברים שקשורים בלחימה. לתיאור אונס המושגים האלה די תואמים לדעתי.

"בישראל, בעילה אסורה בהסכמה היא עבירת מין המוגדרת בסעיף 346 לחוק העונשין. "בעילה", לעניין זה, היא החדרת "איבר מאיברי הגוף או חפץ לאיבר המין של אישה"."

"אשר לאישה טרם מלאו 14 שנה, דין בעילתה כדין אונס, גם אם נעשתה בהסכמתה (סעיף 345 לחוק העונשין)."

[URL]http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%94_%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%91%D7%94%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%94[/URL]
 
כנראה שכך. והמרגיז הוא שלחארות המזויינים היו מילים שליליות

לתיאורים מיניים כאלה (יש מילים נוספות, ולא אביא אותן כאן. מילים מסריחות.). ואם הנשים בתקופה ההיא המציאו מילים לטובתן (וגם, אויה, לרעת הזכר), הן לא נשארו בכתובים ולא נמסרו מדור לדור. בכלל מורשת הנשים כנראה נמחקה . אני הגעתי לרעיון שאנתרופולוגיות בנות זמננו צריכות לברר את המורשת בע"פ של האמהות. לדעתי תתגלה פה תרבות עשירה שכיום לא ידועה לנו, הנשים שהתחנכו במערכת החינוך הקונבנציונאלית, אותה עיצבו מי אם לא זכרים. כן, ונשים שטופות מוח שהלכו אחריהם בלי לחשוב פעמיים (יש כאלה. לא מעטות.)
 

Berethor

New member
את מאמינה שבעבר היו יותר נשים שהשתמשו במושג "היבלעות"?

שמעת מושגים בסגנון הזה מנשים אחרות או שחשבת עליהם לבד? משום שאני רואה שמעט מאוד נשים משתמשות בהם, אפילו בקרב פמיניסטיות, כפי שאפשר לראות אפילו בפורום הזה כמעט כולם בחרו להשתמש במושג "חדירה" מבלי לחשוב פעמיים על כך, למרות שבעיקרון מדובר במושג בעייתי כלפי נשים.

בכל אופן באמת קיימים ביטויים היסטוריים מסוימים לדומים לחשיבה שלך, שנשמרו גם בהיסטוריה, והם אפילו יותר לרעת גברים מאשר היבלעות וסחיטת מיצים, שני דוגמאות פופולריות למתי שגבר מנוצל או נפגע מיחסי מין יותר מאשר אישה, אפשר לראות בוגינה דנטטה ובסוקובוס, כמו גם בתרחיש המציאותי של "שבר בפין", מה שמעיד על כך שלפחות מבחינה טכנית, יחסי מין באמת מסוכנים יותר לגבר מאשר לאישה.

"וגינה דנטטה (מלטינית: נרתיק משונן) מתאר סיפור פולקלורי ובו נאמר כי נרתיק של אישה מכיל שיניים, תוך המשמעות האסוציאטיבית כי קיום יחסי מין עלול לגרום לפציעה או סירוס עבור הגבר המעורב."

http://he.wikipedia.org/wiki/וגינה_דנטטה

"לפי אגדות מימי הביניים, הסוקובוס היא שדה שמפתה גברים בחלומות לביצוע יחסי מין. כדי להחזיק את עצמן, הסוקובי שואבות אנרגיה מהגברים, לעתים קרובות עד לתשישות או למוות."

http://he.wikipedia.org/wiki/סוקובוס

"בעולם המערבי, הגורם הנפוץ ביותר - כ-30% מהמקרים - לשבר הפין הוא יחסי מין. לתנוחות מסוימות, ובמיוחד אלה בהן האישה ממוקמת מעל לגבר השוכב, יש רמת סיכון גבוהה יותר כתוצאה מסיבוב, כיפוף או פגיעה באגן הנשי. מספר מקרים התרחש גם בתנוחות בהן האישה נופלת לאחור."

"במזרח התיכון, הגורם הנפוץ ביותר הוא ניסיון להסתיר זקפה באמצעות הפעלת כוח."

http://he.wikipedia.org/wiki/שבר_הפין
 
לא התעניינתי, אבל על פניו נראה לי שהמושגים האלה,

"ואגינה דנטטה" ובעיקר "סוקובוס" הם המצאות של זכרים, מלאי פחד ושנאה.
אצל היהודים ידועה האגדה המסריחה על לילית. דורות של זכרים תמימים חונכו, ולדעתי את החרדים עדיין מחונכים, עליה.

כשכתבתי על תרבות נשית התכוונתי לתרבות רחבה.
בקשר לדיעות אנטי זיכריות בין נשים, לי עצמי ידועות עמדות, וכן לפחות בדיחה נחמדה אחת, וביטוי אחד, המציגים זכרים במערומיהם. אישית הייתי רוצה להכיר יותר דיעות ואמרות ובדיחות כאלה, כי כרגיל הזכרים משתלטים על השיח הציבורי וממש צועקים את עמדותיהם, בדיחותיהם המסריחות ואמרותיהם, רוב הבנות מוחן נשטף ע"י כך (מה שאומר לי משהו עצוב מאד על המנטליות הנשית. יותר נכון, שיכולת החיברות הגבוהה יותר אצל האשה עובדת פה לרעתה), והייתי רוצה לפחות עבורי, וגם בשביל בנות בד"כ, שיהיה הרבה משקל נגד לזיהום הזיכרי הזה.
 

Berethor

New member
רואים בלילית את הסוקובוס הראשונה, כך שיש קשר בין השניים

סביר להניח שחרדים מאמינים בלילית עד היום, הסיפור על לילית ביחד עם הסיפור על אונן משתמשים בין היתר להפחדה של חרדים מפני אוננות, לילית גם "מתעלה" על סקובוס ביכולות וברוע שלה, משום שביהדות מאמינים שהיא יכולה לגנוב זרע אפילו מאוננות, בעוד שהסקובוס צריכות להצליח לפתות ולשכב עם הגבר בשביל לגנוב ממנו זרע ואנרגיה, חוץ מזה לילית נחשבת למי שהורגת גם תינוקות.

"לילית, באגדות חז"ל ובספר הזוהר היא שדה, ובמיתולוגיה היהודית המאוחרת היא אשתו הראשונה של אדם, ולאחר מכן אשתו של המלאך סמאל. לילית מסמלת מרדנות, רוע לב וחוסר צניעות, ובעולם העתיק ייצגה את האנטיתזה לדמותה של האישה היהודייה הנשואה והכשרה, בתרבות הרבנית ובתרבות העממית. בשל תכונות אלה, יש הרואים בה כיום דמות פמיניסטית"

"מן המאה ה-4 החלו היהודים להשתמש באמצעי ייחודי ששימש כהגנה בפני שדים ולילית - קערות השבעה. הקערה היא סוג של קמע שנכתב על גבי קערות מחרס, ולאחר כתיבתן והריטואל הקשור בכך, נקברו מתחת לרצפת הבית הפרטי או הבניינים הציבוריים. מתוך הנוסחאות המאגיות של ההשבעות עולה כי השדה לילית מהווה איום מחריד יותר מאשר המתואר בתלמוד. היא אינה "רק" איום לפיתוי גברים אלא היא מחרידה את בני האנוש ומרתיעה אותם בכך שהיא מאיימת על חיי תינוקות בני יומם, מפחידה נשים הרות, ומפתה ומחטיאה רבנים ותלמידי חכמים. באחת מקערות ההשבעה, YBC 2364, מסופר כי לילית הורסת את הבית, גוזלת את זרעו של הבעל, מקיימת יחסי מין עם האישה והורגת את ילדיהם. פגיעתה של לילית בבני אנוש היא פיזית ונפשית כאחד. מגוון ההתעללויות שלה בבני האדם הוא רב ומשקף את הפחדים והחרדות ולמעשה את השדים הפרטיים של כל איש ואישה בתקופה העתיקה."

"בספרות הקבלה מתוארת לילית כשדה החונקת תינוקות והמחטיאה גברים בהוצאת זרע לבטלה"

http://he.wikipedia.org/wiki/לילית_(מיתולוגיה)
 

מעמקים39

New member
ראית את הסרט שעשו על האישה שאיבדה את ביתה?

אני לא זוכרת מי זאת. כנראה שמה לילית. ביתה התאבדה. הפכו אותה למכשפה. אישה מסכנה ובודדה. פשוט התעללות.
 
למעלה