אירועים בלוח שנה

yaeli123

New member
אירועים בלוח שנה

ליומן במשרד אנחנו צריכים לדעת מראש תאריכים של אירועים. מכל הסוגים. אני זקוקה לאישהו מקור מידע שאני יכולה לדלות ממנו תאריכים צפויים של ארועי ספורט חשובים, כמו המונדיאל, כמו הפיינל פור וכו'. סוגים של אירועים שאנשים נשארים בגללם בבית. ואם יש כאלה שהם לא בספורט, אז גם. יש למישהו מושג איפה למצוא?
 

shno

New member
קשה לי להאמין שיש כזה משהו

נראה לי יותר פרקטי להעביר שאילתא אצל העובדים בסגנון "איזה אירועים יגרמו לכם להישאר בבית" ואז פשוט לדלות מידע על תאריכי האירועים שצפים ועולים (ארועים משפחתיים, ארועי ספורט בולטים, ארועים חברתיים של המשרד, מסיבות מכל הסוגים וכו').
 
וגם תמיד צצים דברים חדשים

נגיד הזיקוקים הצרפתיים שבדיעבד כל אדם שפוי הבין שצריך להשאר בבית ביום כזה או החגיגה שהיתה לא מזמן של איזו עדה סליחה שאני לאזוכרת אבל משהו יום קווקז או משוה כזו בפארק הירקון והמשטרה הזהירה מפקקים... תות
 

yaeli123

New member
זה לא עניין של פקקים

וגם לא של אירועים חברתיים. הכוונה היא לאירועים ברמת עניין ארצית. אני אסביר את הצורך: אנחנו משרד שמתעסק עם הופעות מוזיקה, ויש תאריכים שבהם פשוט אין טעם לקבוע הופעות. כי אנשים פשוט לא יגיעו. ולכן אנחנו צריכים להערך מראש לכאלה אירועים. נגד האירועים ש"צצים" פתאום, דוגמת הזיקוקים, אין לנו מה לעשות. הרעיון הוא להתכונן מראש לאירועים שכן אפשר לצפות.
 
למעלה