אירוח חלבי

אירוח חלבי

צריכה הצעות (אפילו אם הן הזויות) לארוח חלבי פשטידות סלטים מרקים לחמים וכאלו
 

ש ר י ת 7

New member
ארוחה שלמה או מזנון?

הנה כמה רעיונות במקרה שזה מזנון, אני מציעה להכין את הכל ובקטן מאחר ובמזנון יש המון סוגים וכולם רוצים לטעום מהכל, אז עדיף שיקחו ויאכלו, מאשר שיטעמו מכל דבר והשאר יילך לפח:
פשטידות במנג'טים קטנים - פשטידת פטריות, פשטידת תירס, פשטידת בצל וכיוצ"ב - להפוך את כל הפשטידות שאת מכירה ואוהבת לקטנות ואישיות
לביבות בטטה אפויות
מקלות לחם עם מטבלים: מטבל יוגורט, מטבל אבוקדו, מטבל טחינה ביתית
פילה דג מטוגן - גם כאן, לחתוך לחתיכות קטנות
סלט ירקות
בורקסים קטנים אישיים
פיתות קטנות, ובתוכן: פרוסת חציל מטוגן, טחינה ופרוסת עגבניה
פלאפלים קטנים
לחמניות גבינה
מאפי בצק עלים - אפשר לגוון ולשים על ריבועי בצק עלים סוגים שונים של פלפלים, בצל מטוגן, פטריות מוקפצות וכ"ו
קרואסון קשקבל ממלאווח של קרין גורן
טורטיות ממולאות בגבינות וירקות
בלינצ'ס
מרק פטריות מוקרם, מרק בצל עם קרוטונים, מרק אפונה עם בצקניות אני בכיוון? אם כן ואת צריכה מתכון למשהו מסויים - אני כאן
 

ש ר י ת 7

New member
ונזכרתי גם שאפשר...

ניוקי
סלט פסטה
פשטידת ספגטי וגבינות
לזניה גבינות
לזניה ירקות
תפוחי אדמה מוקרמים
 

ש ר י ת 7

New member
לזניות

אפשר לשחק עם המילוי ולהרכיב אותו ממה שיש בבית או מדברים שאוהבים, העיקר הוא לשמור על התערובת נוזלית מספיק כדי שדפי הלזניה יספחו מהם לתוכם בזמן האפייה. אני מבשלת באובן טוסטר ולא בתנור, אז הטמפרטורה המוצעת היא 180 מעלות, אבל הזמנים עשויים להיות שונים משלי (בערך 40 דק' לתבנית גדולה), אז צריך לבדוק מדי פעם עם מזלג, אם מצליחים לעבור את כל שכבות דפי הלזניה בקלות - הלזניה מוכנה. הנה כמה רעיונות:
לזניה פיצה: לטגן בצל קצוץ, להוסיף כף רסק עגבניות, קופסא קטנה של עגניות מרוסקות, שתי חבילות קוטג',מלח פלפל, וקצת שאריות של גבינות קשות מגורדות (לא הרבה! צריך להיות נוזלי). מתחילים משכבת רוטב ממש קטנה, מסדרים דפי לזניה ואז עושים שכבות: בערך שלוש שכבות של דפי לזניה, בכמות הנותרת שאמורה לכסות את הלזניה מלמעלה: שוברים ביצה, טורפים פנימה ואז שופכים מעל הכל. מכניסים לתנור, לקראת אמצע האפייה מוציאים ומפזרים גבינת פרמזן או גבינה צהובה מגורדת ומחזירים עד לסוף האפייה.
לזניה גבינות עגבניות מיובשות וזיתים המצרכים: 1 יח' גבינת 9% לאפייה של השף הלבן - או 1 יח' גבינת כנען של השף הלבן 2 יח' - פתיתי עמק של השף הלבן (300 גר' לכל יחידה) ½ חב' אבקת אפיה 3 ביצים 1 צנצנת עגבניות מיובשות ללא השמן (את השמן לשמור) מלח – לפי טעמכם קורט שאטה גרוס 2 צנצנות ממרח עגבניות מיובשות 1 חב' עלי לזניה 100 גר' זיתי קלמטה ללא חרצנים אופן ההכנה: 1. מערבבים את הגבינות , הביצים , התבלינים והעגבניות המיובשות. 2. משמנים היטב בשמן הזית תבנית אפיה, מרפדים אותה בעלי לזניה, מוסיפים מתערובת הגבינה ומרצפים בעלי לזניה, מורחים בממרח עגבניות מיובשות, מפזרים זיתים, מניחים עוד מתערובת הגבינה מרצפים שוב בעלי לזניה , שוב מורחים בממרח עגבניות ומניחים עוד עלה לזניה. 3. מפזרים מלמעלה פתיתי עמק ומכניסים לתנור ב – 170 מעלות ל – 20-30 דקות . מתכון של שף לבן - יוצא טעים מאוד וזה המתכון שאני משתמשת בו בדרך כלל ללזניית גבינות.
לערבב בקערה גבינת 9 אחוז או קוטג', שאריות מגורדות של גבינות קשות (פרמזן או צהובה, שוב - לא הרבה), 2 ביצים, מלח ופלפל. לצלות בתנור ירקות לאנטיפסטי - איזה שאוהבים, כך שיהיו עסיסיים ולא מיובשים. מרכיבים את הלזניה: מעט גבינה בתחתית התבנית, עלי לזניה ומעל בשכבות: תערובת גבינות וביצים ומעליהם מפזרים ירקות (אני אוהבת חציל וגמבה, אחותי שמה רק בטטות) ושוב עלי לזניה, חוזרים על השכבות מס' פעמים.
אני ממליצה שאם את לא בטוחה אם התערובת נוזלית מספיק - שתטבלי את עלי הלזניה במים חמים לחצי דקה-דקה, תשטפי במי ברז, ותעבירי למסננת - כך העלים כבר מוכנים ונשארת רק עבודת האפייה. כך אני עשיתי בהתחלה. בפעם הבאה שאכין לזנייה - אכתוב את הכמויות ואצלם, אעלה הנה תמונות ומתכון מדוייק
 

smady a

New member
אורלי יקירה יש המון אפשרויות:אני אוהבת ארוחות

סלט פסטה סלט עגבניות שרי בזיליקום וצנוברים סלט כרוב ירוק והפתעות פשטידת פטריות גלילות חצילים וגבינת פטה ירקות אנטי פסטי מאפה שמרים קל עם רוטב פסטו סלט פטריות חם מרק פטריות חבל"זזזזזזז הייתי הולכת על מנה ראשונה של מרק פטריות או מרק תירס אחר כך כמה סלטים טובים מוגשים בכלים יפים פשטידות תלוי במספר האנשים רוצה מתכונים בכיף או שאת רוצה עוד רעיונות גם יש לי ממי.
 
וואווו תודה

הכל נשמע טוב כל כך עכשיו נהיה קשה יותר אני חושבת שאני אלך על פשטידות אישיות במאפינס לחם בצל ומיני סלטים אני גם חושבת לשלב מרק כל שהו (בידיעה שאצלנו לא מפרידים אולי אני אכין דווקא מרק בשרי - גולש או משהו כזה )
 
למעלה