איקאה - שאפו!

איקאה - שאפו!

כבר כמה ימים אני עוקבת אחרי ההתנהלות של איקאה. עד השעה 20:00 היום עוד חשבתי שצריך להוריד בפנייהם את הכובע (הפסידו את ראשל"צ, נתקעו עם הסחורה, הפכו בעייה להזדמנות, 20% הנחה, יום ללילה מי משרד הפרסום? וכל השאר) אבל אחרי שנכנסתי גם אני לאיקאה הערב הבנתי, שלהוריד את הכובע זה לא מספיק, צריך להצדיע להם! רבותי, חצי עם ישראל היה שם! תורים ארוכים באורך הגלות, לכולם היה סבלנות, קנו באלפני שקלים, הקופות המהירות של ה - 10 מוצרים היו כמעט ריקות (אני עמדתי שם), ליצנים בקופות הארוכות, ממלכת הילדים בתפוסה מלאה, עגלות עמוסות ועשרות אנשי שירות. לא להאמין! שאפו!
 
לשם איזון תקראי מה כותבת היום בידיעות...

איריס נאור ליפשיץ ב"כלכלה",לא הכי מחמיא לאיקאה....
 

barometer

New member
התכוונת איקאה - שמפו!

אכן הם זוכים לחפיפה רצינית כולל שטיפה בידיעות (מה שלא מפתיע אותי)
 
למעלה