איציק רבין ז``ל

טל205

New member
איציק רבין ז``ל

זכורה לי אותה תקועה בה חצי מדינה קראו לו בוגד.. אז למה שהיום יזכרו אותו לטובה? למה על רצח גנדי לא עושים את אותם פסטיבלים תקשורתיים? מה שכן אני שמח זה שלפחות יש שירים יפים ברדיו... יהי זכרו ברוך.
 

eyaltm84

New member
איזו טפשות!!!

דבר ראשון זה לא איציק רבין אלא יצחק!!! איזה בורותתתתת דבר שני אם תקרא קצת הסטוריה תבין שיצחק רבין נתן את כל כולו בשביל המדינה,את כל חייו הוא הקדיש בהגנה על המדינה,אתה לא חייב להסכים עם הדעות שלו אבל אתה כן צריך להעריך אותו. היה לו חלק בכל מלחמות ישראל,במלחמת העצמאות הוא פיקד על חטיבת הראל בפלמח שלחמה על פריצת הדרך לירושלים,היה רמטכל במלחמת ששת הימים,שר ביטחון,לקח חלק במלחמת יום כיפור,הגן בגופו על המדינה!!! שרד את כל המלחמות ואז בא אליו רוצח חובש כיפה שלא הסכים עם דעותיו ורצח אותו!! זהו יום של חשבון נפש לכולנו בישראל לאן הגענו וכיצד האלימות חלחלה לתוך החברה הישראלית וגרמה לרצח של ראש ממשלה!! "האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה"-כמו שרבין אמר!.
 
כמו שתרם כך הרס

הוא ופרס הביאו את הטרור של שנות ה-90...לא רק לא היה חלק במלחמות ישראל, הוא היה הזנב של עראפת. עזוב אותך, הוא הרס לא פחות ממה שעשה.
 

טל205

New member
על רבין נאמר

אוי לזקנותו שביישה את ילדותו... עד כמה שתרם למדינה במו ידיו כמעט והטביע את כולה!! כמוהו כמו אריק שרון.שם רשעים ירקב! האנשים האלה הרסו למשפחות את החיים! הן ע``י פיגועים שהביאו או שחלקו נשק או בעקירת אנשים נשים וטף מבתיהם,רכושם,עבודתם וכל משאת ידם.כמו שכתבת פלפל,הרסו יותר משבנו.
 

טל205

New member
וואלה

לתגובה כמו שלך חיכיתי.כל הכבוד.אבל גם לכתוב איזו טפשות זה לא יאה..
 

eyaltm84

New member
תרשום יצחק רבין בויקיפדיה!!

ותקרא עליו קצת ואז תבין כמה הוא תרם לתקומתה של המדינה ולעצם זה שאתה חי וקיים בארץ הזו ורושם הודעה נגדו בפורום של תפוז!!
 

טל205

New member
החלאה הזה

רצח אנשים עוד בקום המדינה.אני יכל ללמד את ויקיפדיה מזה החלאה הזה.רק נזכיר את אנטלנה ונזכור עד כמה שפל היה האיש.כל מה שעשה,לכבודו עשה.
 
יהי זכרו ברוך..ו..

קצת לא ``ראוי`` בעיניי כל הציניות הזו- איציק רבין? ? משמחת אותך המוסיקה השקטה ברדיו שמתנגנת על מות יהודי שנרצח בידי יהודי..? אני יכולה לא להסכים עם דרכו,דעותיו,בחירותיו וכו` אבל להשמיע טונים ספק דעה אישית ספק ציניות זה מכוער. היה לקח חשוב ללמוד מהרצח הזה וזה קצת יותר חשוב מהמוזיקה (המצויינת אגב) שמתנגנת ברדיו. אבל זו רק דעתי. ערב טוב אנשים..
 

טל205

New member
לא הבנת

יפה כל הקטע שמדברים על הרצח ועל הדמוקרטיה כחברה אך לא יאה להנחיל בכח את דעותיו העקומות.שנית,איציק זה חיבה.. מאוד אוהב את רבין.באישית כמובן.
 
גם אני לא הסכמתי

עם דרכיו והחלטותיו אך אני מעריכה את אשיותו החזקה,לא כל אדם יכול להנהיג. אגב,לדעתי המנהיגים היחידים שראוי שייקראו מנהיגים הם רבין ושרון.
 

טל205

New member
הם בהחלט מנהיגים!

אפילו מנהיגים דגולים אך שהביאו עלינו אסונות.
 
יש משהו במה שאת כותבת לגבי

רבין ושרון יכול להיות שבראיה לאחור הייתי מוסיף גם את בגין
 
למעלה