אני לא קשורה אבל... עיניים-אבקה בצבע שמנת מתחת לגבה, עיפרון לעיניים, ופס קצר (בצבע שמתאים לבגדים)מתחת לעיין. לחיי-שימר(אין את זה בחנויות הפארם, אםשר לקנות רק ממאפרים), וסומק. שפתיים-ליפס גלוס שקוף או בצבע עדין כלשהו.
עניינית, אני לא עושה ביג דיל מלהתאפרלבית הספר, אם יש לי כמה דקות בבוקר אז אני אשים עיפרון כחול, טיפה צללית בהירה ואולי סומק. זהו. למה לא מבריק? כי זה סתם מעצבן.
אני לא חושבת שכל כך צריך להתאפר לבית ספר אבל אם אני קמה בבוקר במצב רוח טוב ובא לי להתאפר אז אני שמה מייק אפ, פודרה, סומק, מסקרה, שחור בעין, ומעט צללית. אבל סתם ככה כשאני קמה בבוקר קצת חיוורת אז אני צ´יק צ´ק שמה מסקרה ולפעמים קצת סומק ורצה לבית ספר.