איפוא אתם בנאכבה?

אבל הַנַּכְּבָּה היא לא היום.

הַנַּכְּבָּה היא ב-15/5. היום אפשר לחגוג את יום העצמאות. ב-15/5 אפשר להתאבל על הַנַּכְּבָּה. (אפשר כמובן גם לעשות להיפך - להתאבל היום ולחגוג ב-15/5).
 
למעלה