כתוב כבר בכמה מקומות בתורה שלא להקריב קורבנות מחוץ למקדש או בבמה ,אם כן מה התוספת כאן בנוסף מהו בארצכם ? נראה שזו כמעט מילה יחידת במקרא . בנוסף היה צריך להיות כתוב לא תעלו , מה זה לא תעשו ? , ומדוע כל זה מופיע דווקא במומים שך אבר המין ולא במומים האחרים בפרשה ? שתענה על שאלות אילו -יהיה לך הבנה אחרת
ההתיחסות לעיקור בעלי חיים ללא צורך שלילית בוודאות כבר בימי האבות כפי שצינתי בתגובה הקודמת יחד עם זאת ברור ווידוע שחקלאים סרסו את השוורים המיועדים לחריש סרוס ועיקור נעשו גם למטרות נוספות כמו פיתום טלאים ועגלים אפשר שעגל מרבק זה עגל שעוקר או סורס בכדי להאיץ את עליתו במשקל
מה הקשר בין השניים ? האם יש איסור לרכב על פרד ?? אין שום איסור להשתמש בפרד לצורך משא. יש איסור לעשות פרד ע"י חיבור של סוס וחמור, או הכנסתם למכלאה אחת ( יש פרדים שנוצרו בטבע ולא בידי אדם , או ע"י גויים ) ואתה מתכוון כמובן לדוד המלך , שגם הרכיב את שלמה בנו על הפרדה ביום המלכתו למלך . ולא תהיה תורה שלמה שלנו כשיחה בטלה שלך
אתה טוען שהיה איסור גורף על סרוס ועיקור בעלי חיים אני טוען שלא הקפידו ונהגו לסרס שוורים שיועדו לחריש ועגלים או טלאים לפיתום את הדוגמה של הפרד הבאתי לך כדי להמחיש לך שלמרות האיסור על יצירת חיות כלאיים היו גם היו ואפילו צדיקים כמו דוד רכשו או יצרו חיות כאלה דרך אגב בטבע לעולם לא יווצר פרד פרד הוא הכלאה מכוונות תמיד