איפה ליידי בל...

איפה ליידי בל...

איך את משאירה אותי במתח????. אני רוצה את ההמשך של הסיפור:) בתודה מראש...מסטולה!
 
ס ט ו ל י ל ו ל ה שלי

איזה כייף לראות לך כאן.. כמה גיעגעתי לך.. מקווה לראות לך עוד כשאחזור מהעבודה.. ובנתיים מלאן חיבוקים ו}}}{{{
 
../images/Emo24.gifאחתוש יקירתי

געגעתי אלייך המון המון
 
אוףףףףףףףףףףףףף....

שוב החמצתי לך... למה 'ני כל הזמן מפספסת לראות לך... אוהבתןתך מלאן
נשיקת ענקיות מהנסיכה הצווחנית שלי... }}}{{{ לילה טוב
חלומות הכי הכי שבעולם...
 
שוב פיספסתי לך...../images/Emo10.gif

הנסיכה קיבלה הנשיקות ומוסרת... שהיא עדיין מחכה לביקור עם הבלונים והמכשושה...
ערב אור סטולילולה שלי...
 

קרוואלה

New member
קראת לי????

נשבעת לך אני מזמן לא מכשושה אפילו לצעוק אין כוח ואת צודקת מגיעה לנסיכה ביקור.... מבטיחה שזה יגיע מתי שהוא....אל תכעסי יש לי סיבות מקלות לכול ההעלמות שלי... נשבעת לך תשאלי את פצלוחה לי פשוט קשה להקליד הרבה. נשיקות וים של אהבה
 
יייייישששששששששששששש../images/Emo24.gif

את יודעת שלמרות הכל וכל הלמרות אוהבתותך מלאן ואני יש לי סבלנות... מקסימום בעוד 16 שנה לנסיכה יהיה רישיון נהיגה בע"ה והיא תיקח אותי לפגוש אתכן...
שרק תיהיי לי בריאה ומאושרת...
ענקי לך ולפצלוחה
 
סטולילוה שלי...../images/Emo24.gif

פצלוחה זה... זה... זה... פצלוחה
את יודעת..לצוויחי אני קוראת ברגעי צחוק... פצלוחה... ראית מזה..המכשושה יצרה "טרנד"... רק שתדעי שפצלוחה זה כינויי מלא חיבהההההההה :) ומה שלומך? ושלום האי? ובכלל?
 
טרנד../images/Emo4.gif

אני בסדר תודה...אוחח האי האיייי כמה שהייתי רוצה להיות שם עכשיו <עם כל הקהילה שלי>:) חוצ מזה הכל טוב... מה איתך? ומגיע מזל טוב לאינדיאני שלך היום יום הולדת לאינדיאני של אחתוש להללהלההלה המון אושר לו:)
 
אחח... זמרת הבית שלנו..

גיעגעתי לשירה שלך... להלהלהלהלהלהלהלהלהלהלהל.... חחחחחחחחחחחחחחחח מקסימה אחת.. אני פשוט אוהבת אתכן.. אתן חסרות לי נורא... עשית לי שימעה עם הנוכחות שלך כאן..
והאינדיאני מוסר בנחירות - תודה :)
 
אחתוש.. באמת להלהללהלהה

אני עכשיו מקשיבה לשירים יפים :) של זמרת שאני מאוד אוהבת להללהלהה
 
../images/Emo168.gif../images/Emo220.gif../images/Emo125.gif

וואי וואי נזכרתי לי בימים שאמרנו שנארגן לך הופעה (לא בשבת כמובן
) והדיסק שהמכשושה רצתה לעשות ממנו כסף... היו זמנים יהיו זמנים העיקר... מאושרים ומחייכים.... לילה טוב מתוקה
חלומות שבאים מאהבה
 
למעלה