איך אפשר לדעת?
לא תמצא הרבה אנשים שלמדו בשני המקומות שיוכלו להשוות. אבל, אם אתה שואל אילו משתי האופציות יותר מוערכות על ידי מעסיקים פוטנציאלים וע"י אוניברסיטאות עבור קבלה לתואר שני, אז האופציה של האוניברסיטה הפתוחה עדיפה. על אוניברסיטאות אחרות אני לא יודע, אבל אני יודע שהטכניון לא מוכן כמעט לקבל בוגרי מכללות, ותנאי הקבלה שלהם שונים משל בוגרי אוניברסיטאות. במקום העבודה שלי מכללות לא מוערכות על ידי רוב האנשים, עד כמה שאני יודע. לא יודע מה היחס שלהם כלפי האוניברסיטה הפתוחה.