ילדה יפה בלבן
New member
איפה טעינו ?? ../images/Emo5.gif
שלום לכם פורום , אולי תוכלו להאיר את עיננו ... הבת שלנו , 3 וקצת , ילדה חכמה מאוד ומהירת תפיסה, פיקחית שנונה ובכלל מפותחת יפה. אבל יש בעיות . ראשית קשב וריכוז, אין לה סבלנות , מאבדת עיניין מהר, ממצה מהר מאוד פעיליות "הבינה את המסר", ולעיתים היא סתם בוהה, אבל בחנו את הבהייה ונוכחנו לדעת כי היא בוהה אך מפנימה את כול שקורה מסביבה. הפידבקים מצוות הגן זהה לדעתי בנושא. ישנה בעיה בעניין האוכל . הילדה חזירה. כול מחשבה על אוכל מוציאה אותה מפוקוס , צרחות בכי על הרצפה כאילו הילדה מורעבת ולא אכלה שבועיים . עוד בעיה קשה עוד יותר, לפחות בעיני, הינה העניין החברתי. לפעמים היא נהדרת עם חברים, אוהבת פיקוד יש לציין , אבל לעיתים היא ממש רעה. מסלקת את הילדים שבאים לשחק איתה, והם חברים שהיא אוהבת ומדברת עליהם בבית , מתעלמת מקיומנו כהורים, עושה שטויות מעצבנות (מלקקת את צבעי הגואש) , שופכת מיים בכוונה על הרצפה ועעוד כאלה.. סצנות של ממתקים עם חברים "עכשיו ומיד" , היא ממש רודה בילדים שבאים לבקרה עד כי אילו לא רוצים לבקרה יותר, שיחות איתה לא עוזרות , היא מתעלמת מהנאמר. אנו מפחדים להגיד את זה אבל לפעמיים אנחנו מרגישים שאנחנו מגדלים ממש מפלצת קטנה ולא יודעים איך להתמודד עם זה . זה נשמע רע שככה אנחנו חושבים אבל זה מאהבה אדירה ורצון לכוון את דרכה. איפה טעינו בחינוך ?? מה אפשר לעשות כדי לעזור מכול הבחינות ? יש לציין כי היא בת יחידה , ואנו מודעים בהחלט לבעייתיות של פינוק עודף לילד יחיד, אז משתדלים לא להגזים בפינוק, אבל חום ואהבה היא בהחלט מקבלת אנא עזר עיזרו לנו . תודה לכם פורום .
שלום לכם פורום , אולי תוכלו להאיר את עיננו ... הבת שלנו , 3 וקצת , ילדה חכמה מאוד ומהירת תפיסה, פיקחית שנונה ובכלל מפותחת יפה. אבל יש בעיות . ראשית קשב וריכוז, אין לה סבלנות , מאבדת עיניין מהר, ממצה מהר מאוד פעיליות "הבינה את המסר", ולעיתים היא סתם בוהה, אבל בחנו את הבהייה ונוכחנו לדעת כי היא בוהה אך מפנימה את כול שקורה מסביבה. הפידבקים מצוות הגן זהה לדעתי בנושא. ישנה בעיה בעניין האוכל . הילדה חזירה. כול מחשבה על אוכל מוציאה אותה מפוקוס , צרחות בכי על הרצפה כאילו הילדה מורעבת ולא אכלה שבועיים . עוד בעיה קשה עוד יותר, לפחות בעיני, הינה העניין החברתי. לפעמים היא נהדרת עם חברים, אוהבת פיקוד יש לציין , אבל לעיתים היא ממש רעה. מסלקת את הילדים שבאים לשחק איתה, והם חברים שהיא אוהבת ומדברת עליהם בבית , מתעלמת מקיומנו כהורים, עושה שטויות מעצבנות (מלקקת את צבעי הגואש) , שופכת מיים בכוונה על הרצפה ועעוד כאלה.. סצנות של ממתקים עם חברים "עכשיו ומיד" , היא ממש רודה בילדים שבאים לבקרה עד כי אילו לא רוצים לבקרה יותר, שיחות איתה לא עוזרות , היא מתעלמת מהנאמר. אנו מפחדים להגיד את זה אבל לפעמיים אנחנו מרגישים שאנחנו מגדלים ממש מפלצת קטנה ולא יודעים איך להתמודד עם זה . זה נשמע רע שככה אנחנו חושבים אבל זה מאהבה אדירה ורצון לכוון את דרכה. איפה טעינו בחינוך ?? מה אפשר לעשות כדי לעזור מכול הבחינות ? יש לציין כי היא בת יחידה , ואנו מודעים בהחלט לבעייתיות של פינוק עודף לילד יחיד, אז משתדלים לא להגזים בפינוק, אבל חום ואהבה היא בהחלט מקבלת אנא עזר עיזרו לנו . תודה לכם פורום .