איפה המנהל התורן ?

שרון-ב-

New member
איפה המנהל התורן ?

אין לך משהו חשוב, מעניין ומלא בינה לאמר לתושביך ? או שאתה עדיין עסוק בספירה של ה``ארוך`` הזה למטה כמו כל גבר מצוי שמודד את עצמו כשלעצמו יש לך כמה שעות להוכיח את עצמך ותשתדל לעשות את זה כשאנחנו בסביבה ולא עם עצמך כשלעצמך שרון על זמן שאול פה
 
למעלה