איפה הייתם כש...

הפייה

New member
איפה הייתם כש...

אז קדימה שתפו אותנו, איפה הייתם כשדנה זכתה, יזהר וכמובן חלב ודבש???
 
כשדנה זכתה...

קיבלתי טלפונים מכל העולם ודפיקה בדלת מהמשטרה (אני לא צוחק, חשבו שהתבצע פה טבח) בזמן יזהר וגלי ישנתי (תלתן, יש גן מחר) תא"י.
 

Yaniv-DC

New member
איפה הייתי ומה עשיתי...

יזהר כהן - עדיין ינקתי, עוד לא מהבקבוק. הללויה - הגיע שלב הבקבוק. דנה אינטרנשיונל - לא תאמינו, אבל, בתקופה הזו עוד הייתי חייל (פזמני"ק...) ובסוף השבוע של האירוויזיון הסוללה שלי נשארה שבת. הלום והמום מרוע הבשורה באתי למפקד הסוללה, הסברתי לו את המצב, ואני מדבר ברצינות, בלי שקרים, בלי "דודה שלי מתחתנת" ואפילו בלי "להרוג" אנשים לצורך הלוייה. את השבת, ביליתי כרגיל אצל נעמי במסיבה השנתית שלנו.
 

MARMELAD

New member
כשדנה זכתה........ "פינת הנוסטלגיה"

הייתי באילת אצל חברה יצאנו לרחוב מאושרים כדי לנסוע לחגוג בעיר באיזה בניין ראינו שני גברים (יותר נכון צלליות של גברים, הם היו בקומה רביעית) משתוללים ומתלהבים, ושומעים את השיר בפול ווליום אז נופפנו להם בהתלהבות הקיצר עד שהגיעה מונית הם כבר ירדו למטה ואני ישר קלטתי שאני מכיר אותם הקיצר, חיבוקים, נשיקות והחברות שלי לא מבינות שאנחנו מכירים אז הם אומרות לי "מי אלה?" ואני בשיא התמימות "אני לא מכיר אבל דנה זכתה, היום כולם חברים" חחח הקיצר נסענו לפאנצ´קוק שאז היה הבר הכי שמייח ושמו את השיר אחרי כל שני שירים כל הלילה רקדנו ואפילו מצאתי זיון
 

אלון222

New member
אני זקן.ראיתי את כולם

יזהר-בבית.השידור נפסק בגלל תקלת לווין. חלב ודבש - בבית .כל עם ישראל רואה ונהנה. דנה-בבית כבר עם אשה וילד.
 

Piglet

New member
לא תקלת לווין, אלא חלמאות

בזמנו, היו מזמינים זמן לויין. ב1978, לא חשבו ברשות השידור שיש צורך לשדר את כל ההצבעה ולכן לא תיכננו לשדר את כל התחרות. וכך קרה שהוזמן פחות זמן שידור, ולכן את הזכיה לא ראו בטלוויזיה שלנו.
 

marco

New member
קיצור תולדות המרקו

יזהר כהן- "מממממ.... קופסא עם אנשים בפנים..... אבבי בי בבו בבא.... יש עד מישהו שמדבר כמוני". גלי עטרי - אני ואחותי הגדולה מדליקים בשקט את הטלוויזיה בלילה (way past our bed time) . מה זה לעזאזל דוז פואה??????? דנה- המלטזית בסכנת חיים, צרחות, ריקודים כל הלילה בכיכר רבין (דגלי גאווה ובית"ר ירושלים-חזון אחרית הימים) - ויוה לה דיווה.
 
למעלה